Chezlow Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 ik kan het bestand gta 3 img niet openen en ik vind ook geen bestand om het te openen zonder het bestand om hety te openen kan ik geen nieuwe auto's enz in het spel plaatsen...... HELP Chezlow Reageren
gtaloser Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 (bewerkt) Je moet gta3.img met de imgtool openen je kan hem hierdownloaden. Je moet alleen wel gta3.img wel alleen lezen uitzetten. Bewerkt: 3 december 2004 door gtaloser Reageren
-Spijker- Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Waarom staat het in het Vice City forum? <_< Reageren
Lantyz Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Omdat dit bestand bij GTA VC ook 'gta3.img' heet Reageren
-Spijker- Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Omdat dit bestand bij GTA VC ook 'gta3.img' heet oooooow sry :unsure: Reageren
munitions Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 pas wel op dast als je iets verandert dat je alles goed leest doe je dat niet zoals ik krijg je misschien een BMW zonder wielen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.