Aeroplane Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Hey, Kan er mij iemand de afmetingen geven over een hoesje van een CD , zo waar die nummertjes opstaan en de voorkant enzo , zodat ik het op paint ( ) kan maken Greetz..;;; Reageren
sevaboy Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) Hoort dat niet bij computer fora Koop zo een cd speciaal voor CD hoesjes. Me pa heeft dat. Nu kost het maar 2.30 euro.Denk ik toch Bewerkt: 25 april 2007 door sevaboy Reageren
Woetsha Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Kan er mij iemand de afmetingen geven over een hoesje van een CD , zo waar die nummertjes opstaan en de voorkant enzo , zodat ik het op paint ( ) kan maken Ik ken het normaal niet van buiten maar ik heb het even voor je gemeten: 12 CM x 12 CM. Als je toch het achterkant bedoeld van het cd hoesje is het: 12cm Hoogte en 14 cm breedte. Woetsha. Reageren
Froodooo Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Hiervoor zijn ook programma's te downloaden (ook gratis!) waarmee je altijd precies de goede maten tot je beschikking hebt om zo'n covertje te maken. In een topic ergens op een Forum zie ik deze maten: Voorkant: 121x121 millimeter Achterkant: 121x121 millimeter Rug: dus de zijkant van de cd, 6 millimeter. De hele achterkant is dan dus 127x121 millimeter. Een programma die dit ook kan doen is bijvoorbeeld Cover XP of Undercover XP. Deze laatste is helemaal gratis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.