Muay Thai Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) Rates en Comments zijn welkom. Bewerkt: 26 april 2007 door Muay Thai Reageren
Eros Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Deze sig is erg mooi. Mooie render en de achtergrond past er heel goed bij. Het randje staat ook mooi. Bij de tekst is de outline wel mooi, maar ik zou dat grijs veranderen in het groen van de Hulk. Volgens mij word hij dan mooier. Nu krijg je al een 8.7 van mij. Reageren
Woetsha Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) Zeer goed gedaan alleen dan 1 min punt. Het is te wazig, kunt hem niet goed zien, de scherpte is niet goed, maar voor de rest alles okéé, 8/10! en probeer de volgende keer er op te letten ! Woetsha. Edit:<<<Tip>>> : je zou beter de link van imageshack wegdoen ! Bewerkt: 25 april 2007 door Woetsha Reageren
Rivel Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Haha, leuk gedaan! Niet dat ik een hulk van ben ofzo! Maar hij is wle grappig, zelf vind ik dat er in je sig. een beetje te veel detail zit! Dat maakt hem nogal rommelig, en ik zou die naam daar links beneden wat groter maken! 7.5/10 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Heel mooi gedaan. Alhoewel, ik de tekst moeilijk leesbaar vind. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 29 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Nog meer rates of comments? Reageren
Isafdar Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 (bewerkt) Srry, maar dit vind ik gewoon een prachtige sig Mooi kleur gebruik, leuke render lekker sfeertje zit er in. Alleen de text is minder maar verder top. 8,5/10 Bewerkt: 29 april 2007 door Isafdar Reageren
.Syfes Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 (bewerkt) Het heeft iets ik weet niet wat maar he heeft iets . De lettertype is echt goed de BG is super de veroordeel ik tot de beste sig van Muay-Tai 9/10 Greetings .Syfes Bewerkt: 30 april 2007 door .Syfes Reageren
Muay Thai Geplaatst: 30 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Dank jullie wel jongens ik zal wel zeggen wat ik gedaan heb met de text ik heb de text zo gemaakt omdat ' Hulk ' Altijd een comic persoon is, daarom ook een soort strip lettertype erbij met wat leuk effect eraan verder wat ik met de Signature heb gedaan was aardig veel werk, je moest stukjes knippen en weer goed doen dus was wel even werk. Maar bedankt voor de mooie rates Nog meer mensen aub? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.