Rullez Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Beste Gtaforumers, Ik ben opzoek naar een punten/geld systeem. Het is voor een soort van virtuelen stad. Maar dan op een IPB forum. Dus heb ik een geld systeem nodig. Zo dat ze het kunnen uitgeven. Maar uieraard. Moeten ze het ook kunnen doneren. Dus een Punten/Geld systeem. En een Punten/Geld doneer syteem. Als iemand een vand eze 2 systemen heeft. Of ergens kan vinden op het internet. Zou hulp erg fijn zijn. MVG, Rullez
Mania-92 Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Beste Gtaforumers, Ik ben opzoek naar een punten/geld systeem. Het is voor een soort van virtuelen stad. Maar dan op een IPB forum. Dus heb ik een geld systeem nodig. Zo dat ze het kunnen uitgeven. Maar uieraard. Moeten ze het ook kunnen doneren. Dus een Punten/Geld systeem. En een Punten/Geld doneer syteem. Als iemand een vand eze 2 systemen heeft. Of ergens kan vinden op het internet. Zou hulp erg fijn zijn.MVG, Rullez Het zou erg helpen als je ons vertelt welke versie van IPB jij bezit. Je zou iig kunnen kijken naar IBShop, maar die is er niet voor alle versies geloof ik.
Rullez Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 wHet meot gebruikt worde voor IPB 2.2.
Ewoud Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 wHet meot gebruikt worde voor IPB 2.2. Helaas, http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=23175 Wij kunnen je hiermee niet helpen.
Rullez Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Dat gaat een beetje moeilijk, want het licht bij mijn vader in utrecht. En daar kom ik pas volgende week. Dus maar. >>> Door Preddy: Stuur me maar een PM als je het bewijs hebt, dan open ik het topic wel weer<<<
Recommended Posts