CoolieJoolie Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Hallo, Ik heb GTA: Vice City maar ik wil een snelheids meter. Kan iemand mij een link geven?? Groeten Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Hallo,Ik heb GTA: Vice City maar ik wil een snelheids meter. Kan iemand mij een link geven?? Groeten Ik heb even gezocht via Google en heb direct een aardig aantal zoekresultaten met links gevonden, waar onder deze. Veel plezier met je 'speed-o-meter'! Mocht je nog eventuele vragen hebben over de mod zelf of over de installatie hier van, dan zijn wij altijd te bereiken. Reageren
Forgotten Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 waar moet ik de snelheidsmeter in plaatsen in de gta vc user files of in de andere map Reageren
Donwell Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Gewoon in de map waar GTA Vice City staat geïnstalleerd, dus niet je User Files. Reageren
K.O. Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 waar moet ik de snelheidsmeter in plaatsen in de gta vc user files of in de andere map Als ik jou was zou ik de readme's voortaan even doorlezen. Daarin staat vrijwel altijd duidelijk verteld hoe te installeren. In dit geval moet het bestand dus in dezelfde map als de gta-vc.exe, oftewel in de Rockstar Games\GTA Vice City\ map Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.