Jump to content

opnieuw instaleren....

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil GTA VICE CITY voor de zoveelste keer opnieuw instaleren.........alleen nu geeft hij een probleem.....Hij zegt dat ik de tweede CD er in moet doen omdat hij Audio\ambsil.mp3. niet kan vinden......Weet iemand een oplossing want ik heb alleen een install CD en een PLay CD....... IK SNAP ER NIKS VAN!!!!

Geplaatst:

De Play CD is de 2e CD!

Als je bij installeeren hebt aangevinkt dat je ook alle radiostations en geluiden op je hardeschijf wilt moet je de Play CD er ook effe in doen.

Het is slimmer om je muziek gewoon van je CD af te spelen

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Yo, die van mij had dit eerst ook.

Hij ging dan zo naar de muziekbestanden!

Nu start hij gewoon niet op met CD 2!!

Ik denk dat wij hetzelfde probleem hebben.

Geplaatst:

Ging alles goed bij de installatie. Je snapt waarschijnlijk wel dat er iets mis is met de Audio.

Anders moet je die map even naar de GTA:VC directory kopiëren. ;)

Geplaatst:

Nou, ik weet niet zeker of dit het probleem is, het is zoiets en ik krijg niet die audio nog wat melding.

Hij start gewoon niet op.

Geplaatst:

ik heb hetzelfde probleem <_<

maar toen heb ik het radio station uitgevink en hij installeerde gewoon :lol:

maja nu heb ik wel geen muziek..ik weet ook niet wat er mis mee is :blink:

Geplaatst:
ik heb hetzelfde probleem <_<

maar toen heb ik het radio station uitgevink en hij installeerde gewoon :lol:

maja nu heb ik wel geen muziek..ik weet ook niet wat er mis mee is :blink:

Dat vinkje is voor of je de muziek op je hardeschijf wilt hebben.

In het andere geval speelt hij het dus van je CD-ROM af.

Geplaatst:

Het staat al aangevinkt. Als je geen muziek wilt moet je het gewoon uitvinken.

• 3 years later...
Geplaatst:

Hallo ik heb ook het probleem. maar hoort dit? ik heb cd 1 erin gedaan. Op english gezet en nu krijg ik iets dit boven aan staat er please enter your information en er onder staat username en daar onder staat company name wa moet ik hier nu doen. gewoon wat invullen dt hb ik gedaan. maar daar onder staat dit. install this application for: en dn kan ik dit aan vinken. Anyone who uses this computer(all users) en diite kan ik aan vinken. only for me (klamp) klamp heb ingevuld bij username dus. ik doe dus Anyone who uses this computer(all users) en dan sla ik ehb op in mijn map.. en dn moet ik Gta: vice city radio station uitzeten of aanzetten ik heb hem nu aan ik doe next en dn installeert die.. maar dn 3 kwart installatie staat er. please insert disc 2 that contains the file Audio.Ambsil.mp3 Ik doe die andere CD er in.!! waar moet ik dit opslaan hij staat op I, I is dus gta je ewet wel F is mijn documenten enz. maar dat maakt niet uit. Maar wat moet ik nu dn doen? Ik ga gewoon door gewoon op I zet ik hem. Dus ik klik op OK en dan gaat ie verder. en dan is die klaar. en dan ga ik naar Start/programma's/Rockstar game's en dan klik ik op play gta maar dn staat er! Wrong disc inserted. Please instert the vice city play disc.!!!!!! wat moet ik nu doenn!!!! Wil er iemand tegen mij zeggen wat ik fout heb gedaan. en of ik iets faut heb gedaan, Help me please

Geplaatst:

Om een lang verhaal kort te maken; ik meende dat de CD 1 nodig is om te spelen. Jij probeert hem nu te starten met de tweede CD, of althans, dat maak ik op uit je verhaal. Die tweede CD is enkel benodigd voor de audio bestanden, waaronder die van de radiozenders. CD 1 bevat de data waarmee je het spel kunt starten, dus ik raad je aan CD 1 eens te proberen.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb allebei de gta cd´s.

En als ik hem instaleer dan kan je kiezen voor Gta Radio Station´s

als ik die aanvink en dan instaleer dan kan hij iets niet vinden.

en als ik hem dan zonder Gta Radio Station´s instaleer en het spel dan speel dan

zitten de Radio station´s er gewoon in :D

Best gek toch ^_^

>>> Door HerrieM: Laat dergelijk oude topics met rust s.v.p.<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...