Jump to content

politie wagen tunen

Vayne

Recommended Posts

Hey iedereen,

ik heb iets heeeeeel geks meegemaakt. ik was met me Jester naar arch angels gegaan en had hem voor de garage gezet. daarna pakte ik een polittiewagen en ramde de jester erin, vervolgens reed ik met me politie wagen op de jester en stapelde op. ik stapte uit en stapte in de jester die ging branden omdat ding zo gaar was als een overreden patatje. op het moment dat hij onplofte ging die garage dicht en stond er ineens "rancher". dus ik zat ineens weer in de policecar.

ik kon nu de politie wagen tunen! allen de airbrus die ik erop spoot kwam in de vorm van de jester. :lol: :lol: :lol: VAAAAAG!!!

Voordat jullie gaan zeiken over gebrek aan bewijs kan je zelf gta sa eens opstarten en het zelf proberen,... tis mij namelijk al 2 keer gelukt.

Vayne

Delen op andere websites

Hey iedereen,

ik heb iets heeeeeel geks meegemaakt. ik was met me Jester naar arch angels gegaan en had hem voor de garage gezet. daarna pakte ik een polittiewagen en ramde de jester erin, vervolgens reed ik met me politie wagen op de jester en stapelde op. ik stapte uit en stapte in de jester die ging branden omdat ding zo gaar was als een overreden patatje. op het moment dat hij onplofte ging die garage dicht en stond er ineens "rancher". dus ik zat ineens weer in de policecar.

ik kon nu de politie wagen tunen! allen de airbrus die ik erop spoot kwam in de vorm van de jester. :lol: :lol: :lol: VAAAAAG!!!

Voordat jullie gaan zeiken over gebrek aan bewijs kan je zelf gta sa eens opstarten en het zelf proberen,... tis mij namelijk al 2 keer gelukt.

Vayne

kun je geen plaatjes maken dan?

ben wel benieuwd... en als je het toch al hebt gedaan....

Delen op andere websites

Dat lijkt me dan echt lache... :lol: . Het zal ook vast wel kunnen, ik ga het zeker proberen, maar de soort politie auto maakt dus niet uit... <_< ? En je kan er dus gewoon zo in rijden..?

Delen op andere websites

jahoor, kijk "vallende auto's"

Plaats hier dan ook eens een plaatje van die auto.

vreemd genoeg zie ik nu alleen zwarte balken in het beeld :blink:

maar tis toch niet zo moeilijk om het zelf es te proberen <_<

Delen op andere websites

HET WERKT!

weetje hoe fet! :lol:

politiewegen met nitro!!! de vlammen komen alleen niet uit de uitlaat :lol:

omdat bij de jester de uitlaten op een andere plek zitten :)

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...