Vayne Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Hey iedereen, ik heb iets heeeeeel geks meegemaakt. ik was met me Jester naar arch angels gegaan en had hem voor de garage gezet. daarna pakte ik een polittiewagen en ramde de jester erin, vervolgens reed ik met me politie wagen op de jester en stapelde op. ik stapte uit en stapte in de jester die ging branden omdat ding zo gaar was als een overreden patatje. op het moment dat hij onplofte ging die garage dicht en stond er ineens "rancher". dus ik zat ineens weer in de policecar. ik kon nu de politie wagen tunen! allen de airbrus die ik erop spoot kwam in de vorm van de jester. :lol: :lol: :lol: VAAAAAG!!! Voordat jullie gaan zeiken over gebrek aan bewijs kan je zelf gta sa eens opstarten en het zelf proberen,... tis mij namelijk al 2 keer gelukt. Vayne Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puke Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Hey iedereen,ik heb iets heeeeeel geks meegemaakt. ik was met me Jester naar arch angels gegaan en had hem voor de garage gezet. daarna pakte ik een polittiewagen en ramde de jester erin, vervolgens reed ik met me politie wagen op de jester en stapelde op. ik stapte uit en stapte in de jester die ging branden omdat ding zo gaar was als een overreden patatje. op het moment dat hij onplofte ging die garage dicht en stond er ineens "rancher". dus ik zat ineens weer in de policecar. ik kon nu de politie wagen tunen! allen de airbrus die ik erop spoot kwam in de vorm van de jester. :lol: :lol: :lol: VAAAAAG!!! Voordat jullie gaan zeiken over gebrek aan bewijs kan je zelf gta sa eens opstarten en het zelf proberen,... tis mij namelijk al 2 keer gelukt. Vayne kun je geen plaatjes maken dan? ben wel benieuwd... en als je het toch al hebt gedaan.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 waaah lol. maar kan ut neij proberen men ps2 is kapot gegaan door gta krijg zondag en nieuwe. :P:P:P Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeefChief Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Dat lijkt me dan echt lache... :lol: . Het zal ook vast wel kunnen, ik ga het zeker proberen, maar de soort politie auto maakt dus niet uit... <_< ? En je kan er dus gewoon zo in rijden..? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Heb jij wel eens plaatjes by jouw topics gedaan???] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Heb jij wel eens plaatjes by jouw topics gedaan???] jahoor, kijk "vallende auto's" Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 jahoor, kijk "vallende auto's" Plaats hier dan ook eens een plaatje van die auto. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 jahoor, kijk "vallende auto's" Plaats hier dan ook eens een plaatje van die auto. vreemd genoeg zie ik nu alleen zwarte balken in het beeld :blink: maar tis toch niet zo moeilijk om het zelf es te proberen <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 als je dan niet eens de moeite wilt nemen om effe een plaatje te laten zien dan lijkt het wel of je het hebt verzonnen :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 had die al geprobeert. lukte nie zij die nog wel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 als je dan niet eens de moeite wilt nemen om effe een plaatje te laten zien dan lijkt het wel of je het hebt verzonnen :huh: Brilletje nodig? lezen <------- :nerd: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tuned-perenial Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 HET WERKT! weetje hoe fet! :lol: politiewegen met nitro!!! de vlammen komen alleen niet uit de uitlaat :lol: omdat bij de jester de uitlaten op een andere plek zitten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Hier! ik zei toch dat ik niet loog mensen... tis heel makkelijk als je maar goed leest wat ik gedaan heb. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jamesb0nd Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 wa's een jester? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 ik heb het ook geprobeerd maar die politie die duwt de jester alleen maar verder en hij komt niet boven op de jester, hoe kan je dat het beste doen dan? :gtasign: :ooolala: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts