Clowntje_93 Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) Hier kan je steun voor elkaar geven in deze moeilijke tijden en voor een oplossing zoeken. PS: Dit is niet als een grap bedoeld ofzo. >>> Door NandroDavids: Laat CapsLock a.u.b. met rust...topictitel aangepast<<< Bewerkt: 25 april 2007 door NandroDavids
Big Boss Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) Ja, nou en? Binnen een paar uurtjes, of morgen of zo staat hij vast wel weer on-line. De Sys-Ops zijn waarschijnlijk met iets belangrijks bezig (het on-line zetten van de Engelse WikiGTA bijvoorbeeld). Trouwens, wat jij zegt van "plat liggen" klopt niet. Als je naar www.wikigta.org gaat, krijg je de hoofdpagina waar je kan kiezen tussen Engels en Nederlands. Als je dan doorklikt naar Nederlands krijg je de foutmelding die Woetsha hieronder heeft geplaatst. Bewerkt: 25 april 2007 door Big Boss
Woetsha Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Hoe komt dat eigenlijk zitten er teveel mensen op of is hij voor altijd weg ????? hier een foto:
SummerBase Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor Clowntje_93. Heb je er misschien ooit wel eens aan gedacht dat mensen fouten kunnen maken in de configuratie, of dat er eventuele aanpassingen gemaakt worden in het systeem waardoor het voor het ''bezoekers''- oog lijkt of dat de server plat ligt, ik kan je vertellen dat de server niet plat ligt, want anders zou dit netwerk ook plat liggen en al met al, WikiGTA werkt wel, er is alleen een fout (waardoor het niet werkt) gemaakt in de doorstuur functie, denk ik. De Engelse WikiGTA (alleen voor editors) versie werkt wel, dus geen paniek mensen. En om een lang verhaal kort te maken, heb gewoon even geduld en wacht totdat Joriz, de webmaster het weer maakt.
Clowntje_93 Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Ja maar in de tussentijd kan je hier even je verhaal kwijt snap je.
NandroDavids Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Ja maar in de tussentijd kan je hier even je verhaal kwijt snap je.Je verhaal kwijt over...? Het lijkt me vrij onzinnig om hier met z'n allen te gaan rouwen om het tijdelijke verlies van WikiGTA, want daarmee krijgen we de site echt niet terug. Mocht je echt zodanig gehecht zijn geraakt aan WikiGTA dat je niet eventjes zonder kunt, raad ik je aan om professionele hulp te zoeken. Posten in een topic als deze zal dan echt niet gaan helpen...Topic gesloten wegens onzinnigheid [Als je het hier niet mee eens bent mag je dat hier posten. Mocht dat niet lukken, stuur me dan even een PM]
Recommended Posts