Damos Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) Ik vind King kong voor de ps2 nog al moeilijk maar die invincibility code werkt niet ik ga steeds dood. Het is de code 8wonder ofzo Bewerkt: 25 april 2007 door Damos Reageren
-eend- Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 1. Die invincibility werkt volgens mij alleen als je '' die vent '' bent. Bij mij deed ie t ook niet toen ik m als KK gebruikte Of ik vergis me nu 2. (als ik me vergis ) Heb je wel eerst t cheat venster aangeknalt en de cheat ingevoert? lijkt me wel aangezien je zegt dat ie niet werkt. Reageren
Damos Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 ja ik gerbuikte hem ook als KK Reageren
-eend- Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Dan kan je misschien zeggen wat je niet snapt, want ik heb m al uitgespeelt dus kan ik je misschien helpen ( op GC dan ) Reageren
Damos Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Ik ga gewoon steeds dood met die kerel. Reageren
-eend- Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Met hem kan je die cheat wel doen hoor Alleen met King Kong niet.. Reageren
Damos Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Yes hij werkt maar GrosBras de one hit kill werkt ook niet --- Sorry voor de dubbelpost maar nu kan ik Hayes niet vinden ik zoek hem samen met zo'n filmer. >>> Door Jowx: Als er zo weinig tijd (± 60 minuten) tussen je posts zitten is een dubbelpost niet nodig, gebruik in het vervolg gewoon de edit-knop. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.