Eros Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Het werdt nog is tijd voor een nieuwe sig. ^^ Rates en Tips. Reageren
profile Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Mooie sig. Komt waarschijnlijk ook omdat ik verliefd ben op haar . Maar nee,nu serieus.Heel mooi echt waar.Mooie afwerking ook. 9,5/10 Reageren
Eros Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Thnx voor de rating. En je bent niet de enige. :$ Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Echt prachtig gedaan, zoals altijd. Het meisje vind ik niet echt zo mooi, maar hoe jij het hebt gemaakt staat het mij wel aan! 10/10! Reageren
.Djanick Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 + Punten: - je hebt aan de linkerkant van je signature een mooi effect gebruikt - de overgang van haar haar tot de achtergrond is mooi in elkaar gezet - Punten: - ik vind de sign te breed *er kon wel een beetje af aan de rechterkant, Bijv 420 x 110* - de zwarte rand boven en onder vind ik eerlijk gezegd "lelijk" *maak er een 1 px border van en laat die dan ook links en rechts doorgaan of laat hem weg* - Font is slecht geplaatst , lijkt net of er Fros staat nu *je kon beter een andere plaats vinden voor de font* eindcijfer: 6,2 Reageren
Muay Thai Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Wat kan ik zeggen een hele leuke signature, mooie kleuren mooie meid erop lettertype ook goed! een 10. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 (bewerkt) Om te beginnen vind ik dat de brushes links in beeld erg mooi bij je render aansluiten qua kleur en vormgeving. Ook moet ik mijn waardering voor een smaakvolle kleur uiten, dergelijke staan wel vaker goed bij een van fotorender gebruik makende signature zoals je schijnt te begrijpen en gebruiken. Eventuele verbetering zou snel gemaakt zijn met een beter passende border aangezien deze niet zo heel nauw sluit met de rest van je werk en de aandacht in geringe mate opslokt. Ook zou het waarschijnlijk mooi staan als je ofwel een kleine (grunge)brushstroke van haar hoofd naar rechts plaatst, ofwel de kleur van je signature iets donkerder maakt aan de rechterkant. Tot slot een echt zeurtje wat ik toch kwijt moet: Je font zou beter uitkomen wanneer 3 pixels hoger geplaatst. Al met al vind ik het een nette signature die toch zeker fijn oogt. Desalniettemin kunnen er dus enkele minor tweeks gefikst worden die, als je er even twee minuten voor uittrekt, je waarderingscijfer makkelijk van een 7,5 naar 8.25 tot zelfs een 8.75 zouden kunnen ophalen. Mvg, Moonbeam Bewerkt: 26 april 2007 door Moonbeam Reageren
Biocount Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 9,5/10 als je nickname iets beter eruit zou springen is het een 10 (kleinig heidje) maar je signature is heel mooi en ik kan het niet namaken! ga zo door Reageren
j0ry Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 (bewerkt) Mooi sig lekker wijf idd. 9 Bewerkt: 26 april 2007 door j0ry Reageren
.Syfes Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 (bewerkt) Sig : Ikzelf vind deze kleuren niet gepast bij de render , de kleuren zijn gewoon slecht gekozen de font is niet goed. Sorry Eros 3/10 Greetings .Syfes Bewerkt: 28 april 2007 door .Syfes Reageren
Rivel Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Niet echt ''wauw'', je kleuren zijn erg simpel en eenzijdig! En je render is niet echt zibtaar! 7/10 Reageren
Eros Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 En je render is niet echt zibtaar! 7/10 Dan moet je toch eens een bril aanschaffen. Reageren
Rivel Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 En je render is niet echt zibtaar! 7/10 Dan moet je toch eens een bril aanschaffen. Met zichtbaar bedoel; ik dat hij niet duidelijk is! Reageren
Eros Geplaatst: 29 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2007 En je render is niet echt zibtaar! 7/10 Dan moet je toch eens een bril aanschaffen. Met zichtbaar bedoel; ik dat hij niet duidelijk is! Zeg dat dan ook vanaf het begin duidelijk. >>> Door RonaldVC: Ontopic please..<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.