-eend- Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Hoe moet je hollister ofzo verslaan? Elke keer is mijn '' flesje '' leeg en ga ik dood.. Ik denk met sniper, aangezien er overal '' sniper ammo '' ligt. Kan iemand mij helpen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Hoe moet je hollister ofzo verslaan? Elke keer is mijn '' flesje '' leeg en ga ik dood.. Ik denk met sniper, aangezien er overal '' sniper ammo '' ligt. Kan iemand mij helpen? Het is alweer een tijdje geleden dat ik GUN gespeeld heb, ik denk wel meer als een jaar. Ik hoop dat ik de goeie missie te pakken hebt, maar kan het kloppen dat deze missie zich afspeelt bij het wrak van die stoomboot? Zo ja, dan probeer ik je nog wat uitleg te geven over de missie. Zodra je daar komt, ik meen gebracht door die indiaan, zul je Hollister tegen gekomen, gewapend met dynamiet én de rifle van Ned. Grote truc om hem neer te krijgen is om in zijn gezicht te schieten. Let op dat je niet te dichtbij komt. Het oude rifle van Ned is namelijk een erg krachtig wapen. Zoals ik al zei; schiet hem in het gezicht, dit is vrijwel de enigste en tevens beste manier. Met welke wapen je het liefste schiet moet je zelf bepalen, waarschijnlijk vindt je de één beter schieten als de andere, al raad ik een rifle aan. (Heb je geen goed wapen, doe dan de missier ervoor, en zoek (sterke, goede) wapens.) Maak overigens ook gebruik van de bullet-time die erin zit, deze kan nog wel van te pas komen. Let op: zodra het health-balkje van Hollister een bepaald punt heeft bereikt zal hij een soort dal in lopen, jij loopt hem vervolgens achterna. Echter wordt je in een soort van val gelokt en komt Hollister, bepakt met dynamiet, op je aflopen. Stop vanaf nu met schieten, dit zal geen, ik herhaal, geen zin meer hebben. Enige wat je hier moet doen is terug lopen. Als je dit met succes hebt afgerond zal Hollister zichzelf opblazen en je weer een eindbaas neergehaald. Alvast succes! Gebruik overigens pas die flesjes als je health op een laag punt zit, zo bespaar je health die van te pas kan komen! Reageren
-eend- Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 (bewerkt) Hoe moet je die laatste verslaan? die dikke met ooglapje .. naam kwijt... Bewerkt: 26 april 2007 door -eend- Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Hoe moet je die laatste verslaan? die dikke met ooglapje .. naam kwijt... Ik neem aan dat het eerste gedeelte wel gelukt is, je zit waarschijnlijk, net zo als best veel anderen, vast bij het tweede gedeelte. In ieder geval geldt voor het eerste gedeelte dat schieten met een geweer geen zin heeft. Gebruik dynamiet die rondom het slagveld ligt. Tevens kun je een pijl en boog, met dynamiet, gebruiken zo kun je met meer perfectie richten/schieten. Dan het tweede gedeelte, als hij tussen de pilaren staat. Met alleen dynamiet gooien bereik je niets, ik hoop dat je daar inmiddels al achter was. Overigens bereik je met het schieten evenmin. Je moet dynamiet gooien, vliegensvlug naar de bullet-time functie switchen en het dynamiet kapot schieten. Hoe dichter bij je pilaren komt, hoe doeltreffender het dynamiet is. Uiteindelijk zal het hele gebeuren in elkaar storten, en heb je de missie gehaald. Dit moet je meerdere keren herhalen, succes! Reageren
-eend- Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Oke, storyline is uit ( ) dus nu verder met de side-missions . Topic kan closed >>> Door Jowx: Het is niet toegestaan om verzoeken tot slotjes te vragen, PB hiervoor een Moderator.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.