sevaboy Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Toen ik eens zocht achter kapotte dingen vond ik een klokkenradio. Ik naar me 'Tuinhuis' en heb daar alles uitgehaald. Nu heb ik 2 chips. Wat zou ik daar mee doe? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 waarvoor waren die chips? voor de Radio of voor de Wekker? Misschien kan je een wekker zetten op je PC. Of een radio op je GSM Ik verzin maar wat. Misschien kan je ook een WekkerMp3 maken? met een geheugenstickie? Reageren
sevaboy Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) Het waren er 3 chips+printplaat(ofzow iets) Dus voor allebei! Maar hoeveel kost dat dan? Ik denk een grote mp3 te maken. Ik moet dan usb stick verbinding en nog een verbinding met de oplader. Maar ik ga dan eens kijken naar een oude mp3 Bewerkt: 25 april 2007 door sevaboy Reageren
LBG Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Ik denk dat je er niet veel mee kan. Reageren
sevaboy Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 De digitale radio ging nog,maar hij was aan ze oude jaren En nu heb ik hem opengedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.