DEF Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 is het mensen al opgevalen dat er veschillende nummerborden zijn en soms met grappige teksten want ik vond een bullet in sf met chunky er op dus let op :ph34r:
Dutsj Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Idd staan vaak grappige teksten op.. ook al is iets gezien met Idiot erop
juul Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 is het mensen al opgevalen dat er veschillende nummerborden zijn en soms met grappige teksten want ik vond een bullet in sf met chunky er op dus let op :ph34r: hoort dat niet meer op het easer egs forum???
Spike Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 is het mensen al opgevalen dat er veschillende nummerborden zijn en soms met grappige teksten want ik vond een bullet in sf met chunky er op dus let op :ph34r: hoort dat niet meer op het easer egs forum??? nee, omdat dit geen easter eg, anders was dit al lang bekent!
CJ-SA Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 De cars van de vriendinne daar staat ook telkens iets geks op bij millie staat er bv spank
Joker Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 En op mijn hotknife staat gold B)
pinguin Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 het is me niet eens opgevallen dat er nummerborden zijn en ik speel het al meer dan een maand
Mazzeltje Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 mij is het ook nog niet opgevallen. ik zou er nu wel opletten
Pete-R Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Ik heb ook al dingen gezien maar kan het niet echt duidelijk zien iedere keer.
zupadomien Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 ik zie ze maar heel soms:)ma het is wel grappig:)
harry1985 Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 :lol: haha was me nog niet opgevallen maar wel humor inderdaad
DEF Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2004 ik heb er nog paar gevonden in ls bij je savehuisje staat op de gang auto GROVE4L en ryders auto SHERM en je vriendin heeft HOMEGIRL
The Outlaw Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 dat zijn nou 1 van die aspecten die wij nou juist misten in VC heel goed uitgewerkt en ja soms zijn ze ook erg leuk en soms ook niet te begrijpen
Sasuke Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Ik zag ereentje met GGERETSAE En toevallig is het omgekeerde : EASTEREGG ! :blink:
Lennert Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Ik zag ereentje metGGERETSAE En toevallig is het omgekeerde : EASTEREGG ! :blink: Heb je er een foto van?
Recommended Posts