Mazzeltje Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Ik heb wat foto's gemaakt van wat nummerborden. Ik hoop dat ze niet te donker zijn.
BeatboxGamer Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 ik haal der eerlijk gezegd niet veel uit tis dat jullie het zegge maar naders had ik het niet gezien hoor
ViceAgent Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Nee, ik eigenlijk ook niet.. In die foto's hierboven zie ik weingig anders dan echte nummerborden..
The Godfather Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 wat is er zo bijzonder aan die kentekens van jou mzzltje.. zie ook deze kentekens http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...n&inhoud=EGG_09
Kraay Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 wat is er zo bijzonder aan die kentekens van jou mzzltje..zie ook deze kentekens http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...n&inhoud=EGG_09 leuke kentekens , maar zou je die van de monstertruck wat duidelijker kunnen doen daar staat www.gtagames.nl overheen gedrukt zodat je die plaat niet kunt zien
DEF Geplaatst: 28 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 op de monster staat NOS maar als je er meer vind zet ze hier neer
Tha CheatMaster Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 ik heb bij die boot een bullet gekocht en daar stond op: F*CK YOU maar dan zonder sterretje wel lacheu
Kraay Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 ik had daarnet een cabbie met op het kenteken 7cm heb er een foto van gemaakt en de auto in de garage ''gezet''
Kraay Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 (bewerkt) is het mensen al opgevalen dat er veschillende nummerborden zijn en soms met grappige teksten want ik vond een bullet in sf met chunky er op dus let op :ph34r: die had ik trouwens ook alleen heb ik hem ergens van een parkeerplaats B) Edit: heb de vaste plek van de chunky bullet gevonden :o heb drie x gekeken en hij stond er drie keer!! het is in juniper hollow, bij de burger shot B) hier een kaartje: (als ie het doet <_< ) Bewerkt: 31 maart 2005 door kraay
DEF Geplaatst: 31 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 de meeste autos die je inporteert (koopt bij de boot in sf) hebbe grappige kentekens
Froop Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Ik zag ereentje metGGERETSAE En toevallig is het omgekeerde : EASTEREGG ! :blink: Ik vind het geen easteregg. Ik heb nog geen bewijs gezien. Zonder bewijs geloof ik er geen bal van.
Emile Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 Ik vind het geen easteregg.Ik heb nog geen bewijs gezien. Zonder bewijs geloof ik er geen bal van. The Godfather liet eerder in dit topic toch al beelden zien van nummerplaten van www.gtagames.nl en daar staan deze onder de EasterEggs http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...n&inhoud=EGG_09
DEF Geplaatst: 5 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2005 op een bullet die ik had gekogt stond ea sux denk dat het over EA games gaat zulle ze vast leuk vinde :lol:
Recommended Posts