battle1970 Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 heey ik heb al een tijdje een xbox360 en hij maakt geen krassen (YES) maar daar gaat het niet om..ik probeer nu al een lange tijd op xbox live te komen maaar mijn internet met de xbox doet het niet ..ik sluit hem aan via de modem gelijk naar de xbox ...en dan doet hij de internet controll en dan zeg hij dat de IP ADRESS onjuist is..en ik heb geen idee hoe ik dat goed krijg . ik doe de IP instellingen al in automatisch maar doet niets... en ook al met me pc ip adress en doet niets dus als iemand me hier mee kan helpen alsjeblieft help me ik moet ook nog gtaIV trailer download op xbox live en ik moet nog een hele zooi demos downloaden ...en MSN komt binnen kort op xbox360 dus alsjeblieft helpt me alvast bedankt groete battle Reageren
Blastov Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Je 360 kan helaas niet rechtsreeks op een modem aangesloten worden. Een 360 kan niet commuciren met een modem omdat de 360 dan voor de internetverbinding moet zorgen en dat kan die niet, een PC echter wel. Je zal dan een router moeten aanschaffen, daaraan zou dan je PC en de 360 moeten komen. Deze kosten rond de €50 euro. De 360 hoeft dan alleen verbinding te krijgen met de router. En de router zorgt voor een goede verbinding met de modem. Reageren
battle1970 Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) Je 360 kan helaas niet rechtsreeks op een modem aangesloten worden. Een 360 kan niet commuciren met een modem omdat de 360 dan voor de internetverbinding moet zorgen en dat kan die niet, een PC echter wel. Je zal dan een router moeten aanschaffen, daaraan zou dan je PC en de 360 moeten komen. Deze kosten rond de €50 euro. De 360 hoeft dan alleen verbinding te krijgen met de router. En de router zorgt voor een goede verbinding met de modem. oke kijk en koop ik dat wel even Erg ERg ERG bedankt oow ja en weet jij een goede router? Bewerkt: 25 april 2007 door battle1970 Reageren
Mania-92 Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Je 360 kan helaas niet rechtsreeks op een modem aangesloten worden. Een 360 kan niet commuciren met een modem omdat de 360 dan voor de internetverbinding moet zorgen en dat kan die niet, een PC echter wel. Je zal dan een router moeten aanschaffen, daaraan zou dan je PC en de 360 moeten komen. Deze kosten rond de €50 euro. De 360 hoeft dan alleen verbinding te krijgen met de router. En de router zorgt voor een goede verbinding met de modem. Het is wel degelijk mogelijk om je X360 met direct met een modem te vervinden, check dit. Reageren
battle1970 Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Je 360 kan helaas niet rechtsreeks op een modem aangesloten worden. Een 360 kan niet commuciren met een modem omdat de 360 dan voor de internetverbinding moet zorgen en dat kan die niet, een PC echter wel. Je zal dan een router moeten aanschaffen, daaraan zou dan je PC en de 360 moeten komen. Deze kosten rond de €50 euro. De 360 hoeft dan alleen verbinding te krijgen met de router. En de router zorgt voor een goede verbinding met de modem. Het is wel degelijk mogelijk om je X360 met direct met een modem te vervinden, check dit. maar dat is toch de 1ste xbox ik heb de xbox360 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.