kevin software Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 hallo hoe kan je main.scm modden? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 hallohoe kan je main.scm modden? Kijk eens naar de Master Tutorial List van Eclipse. Verder zijn er zat topics over SCM-Modding in het SCM-Toppic, waar ook genoeg uitleg staat over dit onderwerp. Succes ermee! Mvg, Pennywise Reageren
K.O. Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 (bewerkt) oke dit kun je niet menen... dit móet wel onder de meest stomme vragen ooit gesteld vallen... WAT DACHT JE ER VAN OM IN HET SCM-MODDING FORUM TE KIJKEN!!! >>> Door PatrickW: Wat dacht je van een beetje normaal doen ? <<< sorry ik liet me even gaan... bovendien is het verplaatst zie ik Bewerkt: 28 april 2007 door K.O. Reageren
Jarno Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Je kan goed beginnen met SCM modden met Sanny Builder en dan moet je in de Master Tutorial List kijken . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.