Jump to content

Hulp bij USB: 14, 25, 18

Radio Es.

Recommended Posts

Ik heb hulp nodig bij USB: 14, 25, 18.

Ik weet niet hoe ik bij 18 moet komen, ik denk via 5 maar ook die lukt mij niet want ik kom er telkens naast of voor.

Nummer 14 lukt mij ook niet?? moet je nouw op of naast het gebouw landen? Op het gebouw lukt het mij echt niet.

En bij nummer 25 heb ik denk ik een te korte aanloop, want ik kom maar steeds net niet over het gebouw...

HEEL erg bedankt voor degene die mij wil helpen!

Radio Es.

Delen op andere websites

Ik neem aan dat Radio Es. het gewoon over de nummering heeft zoals het op het Unique Stunt Bonusses (GTA Vice City Stories)-kaartje op WikiGTA aangegeven staat. Ik zal proberen je één voor één te helpen.

1. Unique stunt bonus #18:
    • Deze schans staat bovenop de King Knuts-vestiging in Downtown. Deze schans moet je inderdaad bereiken met, zoals je al aangeeft, unique stunt bonus #5. Voor beide schansen heb je een PCJ-600 nodig. Alleen hiermee zul je genoeg snelheid op kunnen bouwen om over de schansen te kunnen komen. Laat Victor Vance op de PCJ-600 een aërodynamische houding aannemen; duw het analoge joystickje half naar voren terwijl je Cross.gif inhoudt, en Victor zal als het ware gaan liggen op zijn motor; een aërodynamische houding dus. (Let op: Victor moet écht als het ware liggen op de motor, niet staan!) Op deze manier moet je beide unique stunt bonusses met succes kunnen voltooien. Neem overigens ook de meest langst haalbare aanloop voor optimaal resultaat.

[*]Unique stunt bonus #14:

• Ook hier geldt hetzelfde als voor de unique stunt bonus hierboven: neem een PCJ-600, neem de langste aanloop die je maar kan vinden en laat Vic een aërodynamische houding op de motor aannemen. Gegarandeerd dat je de stunt nu met gemak haalt!

[*]Unique stunt bonus #25:

• Hetzelfde liedje: rijd met de PCJ-600 het trappetje op, wanneer je dan naar het noorden kijkt zie je in de verte een schans op het dak staan. Rijd er met volle vaart op af (jaja, in aërodynamische houding) en sjees over de schans heen. Geheid prijs!

Mocht het nog niet lukken, dan kun je het natuurlijk nog altijd even melden. Maar wanneer je altijd een aërodynamische houding aanneemt kàn het niet mislukken, dus de kans dat je weer terugkeert is wel héél klein. In ieder geval veel succes en plezier ermee! :cya:

Delen op andere websites

nog één vraagje PietjeII:

Moet je bij USB#14 op of naast het gebouw landen?

heel erg bedankt met de info van hierboven! :klap:

---------------------------------------------------------------------------

Nog een vraagje: USB 16 kan ik echt niet halen ik doe ook die goede houding maar de aanloop is veel de kort! Hoe moet ik die halen, wie kan mij helpen?

P.S. wat krijg je als je ze allemaal hebt gehaald?

>>> Door SummerBase: Dubbelposten is niet toegestaan, bij deze samengevoegd. Gebruik in het vervolg de EDIT- knop om nog iets te vragen.<<<

Delen op andere websites

Moet je bij USB#14 op of naast het gebouw landen?

In principe moet je op het gebouw landen, maar ernaast mag ook. Als je in ieder geval maar de vereiste afstand haalt om de unique stunt bonus te voltooien.

Nog een vraagje: USB 16 kan ik echt niet halen ik doe ook die goede houding maar de aanloop is veel de kort! Hoe moet ik die halen, wie kan mij helpen?

Echt veel tips kan ik je hiervoor niet geven. Je moet er echt voor zorgen dat je de maximale aanloop neemt, en een aërodynamische houding aanneemt. Probeer zo op deze manier in één rechte lijn naar het trappetje te scheuren, wanneer je timing en snelheid goed is zou je deze unique stunt bonus met vlag en wimpel moeten kunnen behalen.

Een beloning van $3000,- als ik me niet vergis, plus het opgebouwde bedrag per stunt (1 unique stunt bonus erbij = + 50 $).

Delen op andere websites

• 1 maand later...

nou ik ben nu ook bij USB#16 maar krijg het niet gedaan, het is mijn enige "opstakel" om naar de 100% te komen, want heb voor de rest alles klaar, heb het ook geprobeert om de aërodynamische houding te nemen, maar dan lukt het nog steeds niet, ben er ongeveer al 2 weken mee bezig fzo :duh:

Delen op andere websites

nou ik ben nu ook bij USB#16 maar krijg het niet gedaan, het is mijn enige "opstakel" om naar de 100% te komen, want heb voor de rest alles klaar, heb het ook geprobeert om de aërodynamische houding te nemen, maar dan lukt het nog steeds niet, ben er ongeveer al 2 weken mee bezig fzo :duh:

Meer dan Pietje II kan ik er ook niet over zeggen, behalve dat je het nu niet moet opgeven. Probeer het eens met verschillende voertuigen, misschien kan je beter overweg met andere voertuigen dan waarmee je het nu steeds probeert. Neem een lange aanloop zodat je genoeg vaart maakt, en stuur niet zo veel bij, maar oefen er gewoon op om je motor recht te houden. Gewoon veel oefenen, en als je de juiste tactiek hebt dan ben ik er van overtuigt dat het lukt. Overigens kun je ook een savegame aanvraag doen. Veel succes!

Delen op andere websites

Een beloning van $3000,- als ik me niet vergis, plus het opgebouwde bedrag per stunt (1 unique stunt bonus erbij = + 50 $).

Dit is fout. Als je ze allemaal hebt is het $10.000(0), en per USB is het + $250.

Dit kan je zoals alle andere USB best doen met een PCJ-600. Als je vanaf de trap kijkt kan je een klein zijwegje tussen de gebouwen zien. Daar moet je door gaan tot de volgende straat. Probeer vanaf daar terug te keren en als je op de trap komt moet je een klein beetje met de analoge stick naar achter duwen zodat je wat hoger geraakt, vanaf je in de lucht bent kan je best met de analoge stick naar voor duwen, zodat je wat rechter komt, en als je dit een paar keer probeert zal het je zeker lukken.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...