Jump to content

Merkauto's?


jojokojo

Echte merkautos  

141 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou je echte types en merken in gta willen zien?

    • JA!, moet kunnen toch
      39
    • JA, maar denk niet dat dat zou kunnen
      55
    • NEE dat is niks de autos uit gta zijn juist leuk
      41


Recommended Posts

Ik ben wel een beetje autofreak en dan is het ook leuk om in gta auto's te herkennen als echte type's

Nou zou ik het echt heel erg gaaf vinden als de auto's dus echt de logo's hadden en de namen en wat zou daar dan slecht aan zijn voor de merken?

Het zou dan ook echt leuk zijn om de echte rpijzen ook een beetje te hebben en dat je sommige dus ook HELEMAAL NIET VAAK ziet rijden of dat je ze bijna dus verplicht moet gaan kopen?

Denken jullie dat dat zou kunnen? of vind je het juist leuker om verzonnen auto's te hebben?

reageer ook gelijk ff !!!

(anders word het nooit wat)

Bewerkt: door jojokojo
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Verrity

    3

  • jojokojo

    3

  • PatrickW

    2

  • michaelfivez

    2

ik hoop het maar ik denk dat R* dat niet doet want die lisensies kosten veel geld.

Zoals Mister X en dieke frans, hoop ik het ook en zou het erg leuk zijn om merkauto's in GTA te zien rijden.

Maar zoals in eerdere GTA's mijden de makers echte reclame in de games om geen geld (licenties) te moeten betalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou hier niet op rekenen. Ten eerste zijn er nog nooit merkauto's in de GTA-serie geweest, en dat zal wel zo blijven. Rockstar gebruikt nooit echte merken in GTA, hoogstens wat eastereggs waarin de merken een ander naampje krijgen. De autonamen van de eerdere GTA's zullen er denk ik wel inblijven, al zullen er een paar verdwijnen. Je kan eerder rekenen op nieuwe verzonnen namen dan echte merkauto's. Maar de vraag was of we ze er in wilde hebben, en niet of het mogelijk was; ik heb er eerlijk gezegd weinig op tegen. Het zou wel jammer zijn als alle oude namen verdwijnen, maar merknamen lijkt me ook wel leuk. Maar om de redenen die ik net noemde gaat dat waarschijnlijk niet gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je naar Need for Speed Most Wanted en Carbon kijkt zie je dat de politieauto's verzonnen merken zijn (op 2 na) Ebn alle andere auto's hebben geen schademodellen. Denk eens na hoe dat komt. Als EA een auto helemaal kaduuk gaat maken in een spel, dan krijgt de merk misschien een slechtere naam en moeten ze meer betalen. En als Rockstar dat wel doet, gaat het een fortuik kosten aangezien in GTA wel redelijk veel auto's zittwen die helemaal kapotkunnen.

Dus ik denk dat Rochstar bij verzonenn auto's blijft. En nu maar hopen dat ze makkelijke editbare models gaan gebruiken zodat wij eens lekker wel gemodde auto's erin kunnen zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Maar het zal toch niet gebeuren:

Ik weet zeker dat ze dat niet gaan doen je kon al in de trailer zien dat de auto's van rockstargames zijn, maar het zou wel leuk zijn al er nou Mercedes of een BMW zou in komen dat zou erg leuk zijn! :Y

Woetsha.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou hier niet op rekenen. Ten eerste zijn er nog nooit merkauto's in de GTA-serie geweest, en dat zal wel zo blijven. Rockstar gebruikt nooit echte merken in GTA, hoogstens wat eastereggs waarin de merken een ander naampje krijgen. De autonamen van de eerdere GTA's zullen er denk ik wel inblijven, al zullen er een paar verdwijnen. Je kan eerder rekenen op nieuwe verzonnen namen dan echte merkauto's. Maar de vraag was of we ze er in wilde hebben, en niet of het mogelijk was; ik heb er eerlijk gezegd weinig op tegen. Het zou wel jammer zijn als alle oude namen verdwijnen, maar merknamen lijkt me ook wel leuk. Maar om de redenen die ik net noemde gaat dat waarschijnlijk niet gebeuren.

Ik ben het volledig met je eens.

Maar ik vind het ook zoals nu makkelijker, zo kan je echt weten welke auto wat is, ze hebben allemaal verschillende namen.

Anders is het van, neem een Peagot 123 (wat niet bestaat denk ik) en dan moet je het echt zien, Ipv dat een Peagot 123 in GTA dan bv (eum) Hannes noemt :*D. Zo onhoud je dat veel makelijker.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook mee eens

Het zou wel gaaf zijn maar die licentiekosten worden dan enorm.

Ze zouden het dan net zo moeten doen als in GTA 1 en London. Gewoon de naam een beetje verdraaien.

Mini=Myni

Renault=Reno17TL

Jaguar=Jagular

Maar een aantal auto`s moeten er gewoon in blijven zoals de sentinel en de linerunner.

Dat zijn gwoon auto`s die bij een GTA horen.

Zelf verzonnen

Cemaro Z29= Camaro Z28 :D:D

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel eens een renault of een Opel in gta zien. :Y

Maar ik denk dat gta dan wel duurder word.

Vanwege al die merken.

Net hetzelfde als ze in gta een MCdonalds zouden steken :D

Maar zou wel tof zijn :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het lijkt me niets! De namen van de auto's in GTA zijn altijd erg grappig, en daarbij vind ik dat R* zich daar absoluut niet met moet bezighouden! Het zou enkel meer geld gaan kosten voor ons!

RIvel

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...