Jump to content

Merkauto's?


jojokojo

Echte merkautos  

141 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou je echte types en merken in gta willen zien?

    • JA!, moet kunnen toch
      39
    • JA, maar denk niet dat dat zou kunnen
      55
    • NEE dat is niks de autos uit gta zijn juist leuk
      41


Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Verrity

    3

  • jojokojo

    3

  • PatrickW

    2

  • michaelfivez

    2

Op zich is dit wel een leuk idee, maar ik weet voor 99% dat dit niet in een GTA komt. De reden hiervoor is simpel.

Als rockstar echte auto's in het spel wil, moet R* dit eerst nog aan alle fabrikanten toestemming vragen + ze moeten er (meestal) voor betalen om de auto in het spel te zien. Met 100+ auto's kan dit bedrag dan toch wat oplopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee,nee en nog eens nee.

Als je bedenkt dat de fabrikanten geen echte schade willen laten zien.Kan je begrijpen dat het onmogelijk is.En als je bedenkt dat in GTA echte schade komt... sjah dan past het gewoonweg niet bij elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Jorair al zegt: Rockstar moet dan eerst licentie aanvragen en toestemming om de merknamen in het spel te plaatsen. Dat kost geld en ik denk niet dat Sam Houser dat echt graag heeft... ;) Overigens wel een leuk topic :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Mij maakt het niet uit die namen, maar volegns mij is het juist goede reclame voor de merken om hun auto te zien. De spelers weten ook dat in het echt autos niet zo snel kapot gaan (tenzij de spelers gestoord zijn :puh:). En dan kunnen ze ook nog plakaten hangen met reclame voor opel die verwijst naar het opel int spel en ook naar de opel int echt

Link to comment
Delen op andere websites

Mij maakt het niet uit die namen, maar volegns mij is het juist goede reclame voor de merken om hun auto te zien. De spelers weten ook dat in het echt autos niet zo snel kapot gaan (tenzij de spelers gestoord zijn :puh:). En dan kunnen ze ook nog plakaten hangen met reclame voor opel die verwijst naar het opel int spel en ook naar de opel int echt

Het is nog maar de vraag of echte merken daar uberhaupt om staan te springen. Dus of ze wel licensie-rechten aan rockstar willen verkopen.

Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen, dat opel niet zit te wachten op screens waarop een oud omaatje wordt overreden, met daar groot het OPEL-logo in beeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nee gestemd, want ik vind het altijd wel leuk omt uit te zoeken waar de GTA verise op gebaseerd is. De namen van de autos in GTA kunnen veel leuker zijn dan real life merken. Wat ik wel hoop is dat de logootjes wat gecompliceerder worden dan alleen driehoekjes. En ook zou het leuk zijn als je meerdere types van één merk zou zien, net zoals de Sentinel en de Sentinal XS en de Maffia Sentinal, of de Blista en Blista Compact. Maar dan nog uitgebreider en veel meer. :eten:

En voor iedereen die wel echte merken wil voor de autos zal er vast wel een mod komen ;)

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

Mij maakt het niet uit die namen, maar volegns mij is het juist goede reclame voor de merken om hun auto te zien. De spelers weten ook dat in het echt autos niet zo snel kapot gaan (tenzij de spelers gestoord zijn :puh:). En dan kunnen ze ook nog plakaten hangen met reclame voor opel die verwijst naar het opel int spel en ook naar de opel int echt

Het is nog maar de vraag of echte merken daar uberhaupt om staan te springen. Dus of ze wel licensie-rechten aan rockstar willen verkopen.

Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen, dat opel niet zit te wachten op screens waarop een oud omaatje wordt overreden, met daar groot het OPEL-logo in beeld.

Lol, daar heb je gelijk in... Dan lijkt opel nogal saddistisch

Link to comment
Delen op andere websites

Mij maakt het niet zoveel uit.Ze hebben al auto';s in het echt nagemaakt alleen een andre naam gegeven.Bijvoorbeeld De Dode is in het echt een Cessana 152.Maar het zal wel leuk zijn :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nee het lijkt me niet zo leuk.Ik vind de GTA-Autonamen altijd wel leuk.

Maar als het maar wel auto's zijn die er erg op lijken. Niet van die duffe auto's

Bewerkt: door Daffy Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Dit zullen ze 100% zeker niet doen! En waarom niet? Dat zal ik uitleggen. GTA is een game waar het leuk is om auto's te laten ontploffen en uit elkaar te rijden. Op de eerste Playstation werden vaak merkauto's gebruikt voor racegames. Daar konden ze ook over de kop vliegen en uit elkaar klappen, dit vonden de fabrikanten ook niet erg, want de schademodellen waren toch niet gedetaileerd. Maar de tijd leert en bij de Next-gen consoles kunnen ze alles veel gedetaileerder laten kapotgaan, maar de fabrikanten zijn nu ook veel strenger over het geven van licenties. Neem bijvoorbeeld Forza Motorsport 2. Hier zijn de schademodellen heel beperkt gebleven. Ze moesten steeds opnieuw met een nieuw model van de auto naar de fabrikant toe. En steeds werd er gelet over kleine stukjes reclame die niet van de auto kapot mochten gaan. Ook mocht er alleen een bumper van de auto afknallen. GTA moet niet alleen bij kapotte bumpers blijven, maar er moet veel meer kapotgaan, anders is het geen GTA meer zonder verwoestbare auto's. Hopelijk doen ze dit niet anders maakt Rockstar een deel van actie van GTA kapot.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...