Jump to content

Merkauto's?


jojokojo

Echte merkautos  

141 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou je echte types en merken in gta willen zien?

    • JA!, moet kunnen toch
      39
    • JA, maar denk niet dat dat zou kunnen
      55
    • NEE dat is niks de autos uit gta zijn juist leuk
      41


Recommended Posts

het spel zal heus niet duurder worden

er is namelijk al een vaste prijs

en de auto merken maken me niet heel veel uit

zolang de autos er leuk uit zien en de namen ervan

zijn niet altemoeilijk om teonthouden dan vind ik het best :puh:

EDIT: 64,99 ps3 en 62,99 voor de xbox 360

(op bol.com, winkel prijs kan soms 5 euro hoger zijn)

Bewerkt: door Biocount
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Verrity

    3

  • jojokojo

    3

  • PatrickW

    2

  • michaelfivez

    2

ik hoop het maar ik denk dat R* dat niet doet want die lisensies kosten veel geld.

Zoals dieke frans al zei: Het kost teveel om de rechten te kopen van die merken.

Weet jij hoeveel James Bond 007 - Everything or Nothing kost? Ze moesten rechten van Aston Martin, Porshe & Daytona kopen! Dat is echt veel geld! En dat waren maar 3 merken!

En het lijkt me saai om 1 motor en 2 auto's te hebben ofzo.... Dus ze zullen veel meer licenties moeten kopen voor die auto's!!!

Trouwens ik vind de Traditionele auto's van GTA leuk genoeg hoor! Cheetah,Admiral,Sentinel,Infernus etc.

Bewerkt: door Grove-Member
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het toch leuker als ze net zoals eerst gewoon auto's ontwerpen die gebaseerd zijn op echte modellen. Het is wel geinig om te herkennen waar de auto op zou moeten lijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Zet het idee van echte merken & typen maar uit je hoofd, want dat gebeurt toch echt nooit in GTA. Er is geen enkele autofabrikant die gelinkt wil worden aan een spel waar het doodrijden van mensen tot de mogelijkheden behoort en waar bovendien de ene auto veel en veel lekker rijdt dan de andere. Als fabrikant van (bijvoorbeeld) de Perennial wordt je dan niet erg blij :clown:. Bovendien vind ik de huidige auto's wel leuk zo en ik betrap mezelf er zelfs op dat als ik een Honda CRX zie staan éérder de naam Blista Compact doorkrijg dan de échte naam :engel:. Maar dat is natuurlijk de ellende van zo vaak hetzelfde spel spelen.....

Link to comment
Delen op andere websites

Zet het idee van echte merken & typen maar uit je hoofd, want dat gebeurt toch echt nooit in GTA. Er is geen enkele autofabrikant die gelinkt wil worden aan een spel waar het doodrijden van mensen tot de mogelijkheden behoort en waar bovendien de ene auto veel en veel lekker rijdt dan de andere. Als fabrikant van (bijvoorbeeld) de Perennial wordt je dan niet erg blij :clown:. Bovendien vind ik de huidige auto's wel leuk zo en ik betrap mezelf er zelfs op dat als ik een Honda CRX zie staan éérder de naam Blista Compact doorkrijg dan de échte naam :engel:. Maar dat is natuurlijk de ellende van zo vaak hetzelfde spel spelen.....

:schater: Ellendes die vastzitten aan GTA? :schater:

Het spel is veel te leuk daarvoor!

Je hebt gelijk over die auto's.

Maar als ik weet het verschil tussen een Primo & zo'n ander geval die erop lijkt NOG STEEDS NIET AARGHHH!

Bewerkt: door Grove-Member
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heb jij niet goed gelezen wat GTA-Sheep zei:

Ik citeer: "Zet het idee van echte merken & typen maar uit je hoofd, want dat gebeurt toch echt nooit in GTA. Er is geen enkele autofabrikant die gelinkt wil worden aan een spel waar het doodrijden van mensen tot de mogelijkheden behoort en waar bovendien de ene auto veel en veel lekker rijdt dan de andere. Als fabrikant van (bijvoorbeeld) de Perennial wordt je dan niet erg blij . Bovendien vind ik de huidige auto's wel leuk zo en ik betrap mezelf er zelfs op dat als ik een Honda CRX zie staan éérder de naam Blista Compact doorkrijg dan de échte naam . Maar dat is natuurlijk de ellende van zo vaak hetzelfde spel spelen....."

(Ik kon het bovenstaande op een of andere reden niet in de citaatbalk krijgen :()

Waarom ga je dan door?

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heb jij niet goed gelezen wat GTA-Sheep zei:

<knipperdeknipper>

Waarom ga je dan door?

Pardon ? :duh:

Ondanks dat ik het helemaal met GTA-sheep eens ben, zoals ik ook al eerder in dit topic postte, is het niet zo dat hij of ik de absolute waarheid in pacht hebben. Als iemand een andere mening heeft mag dat dus rustig en mag hij die hier ook gewoon posten.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk eerlijk gezegd ook dat het onmogelijk is want het kost echt handenvol geld plus als ze in de game een citoen bV. zoooo langzaam voorstellen kan er kritiek komen van citroen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel raar dat ze voor de auto's zon handenvol geld betalen dan ?

Ze rijden toch ook in een bekende stad met bekende muziek en bekende andere dingen.

dan kunnen zo ook het merk ongeveer doe namaken

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wel niet hoeveel geld dat kost.. Alleen in SA zaten al 212 verschillende voertuigen, daar moet je allemaal aparte rechten voor betalen, niet goedkoop, en het is mogelijk dat het in GTA:IV nóg meer voertuigen zitten..

Ik denk niet dat ze 'echte' voertuigen erin doen. Meestal maken ze de auto's gewoon na, en veranderen ze er dan iets, kijk naar de Cheeta; een replica van de Ferrari Testarossa, maar toch anders.

Daarbij komt dat de overige reclame in het spel, de namen van de restaurants etc. ook zijn veranderd. "Burger King" is "Burger Shot" geworden etc., dus lijkt het me ook niet dat ze 'echte' voertuigen erin doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat auto fabrikanten hun auto's niet in gta willen hebben vanwege de reputatie van het spel, maar R* wil het ook niet want als ze echte automerken gebruiken zullen die het nooit toestaan dat er deuken in komen, en dat moet wel echt in het spel blijven :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...