Jump to content

Merkauto's?


jojokojo

Echte merkautos  

141 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou je echte types en merken in gta willen zien?

    • JA!, moet kunnen toch
      39
    • JA, maar denk niet dat dat zou kunnen
      55
    • NEE dat is niks de autos uit gta zijn juist leuk
      41


Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Verrity

    3

  • jojokojo

    3

  • PatrickW

    2

  • michaelfivez

    2

Mij maakt het echt niets uit, of er nu merknamen in GTA zitten ofniet. Ik hoop wel dat R* zoveel mogelijk de echtheid benaderd van de bestaande merkauto's, zodat het spel erg realistisch blijft. Maar of ik nu met GTA IV in bijv. een BMW zou rijden met de naam BMW, of met de fictieve naam bratwurst, maakt mij niets uit.

Het zou me overigens geweldig lijken, als er ook wat klassiekers in GTA IV voor zouden komen, zoals VW Kever, of een Citroën DS :-D.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk komen er vooral auto's in voor die er nu ook rond rijden. Ik weet niet of er hier mensen ooit in NY geweest zijn, maar zelfs met Google Earth zie je dat het stikt van de taxi's. En 'cabbie' klinkt toch veel beter dan 'ford zoveel' of weetik waar die dingen op gebaseerd zijn? Wat mij betreft zijn fictionele namen veel leuker. Dit is bovendien ook al gebeurt met de plaatsen die bekend zijn, dus zullen de autonamen ook wel fictief zijn. Maar goed, who cares?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet bijna wel zeker (en wil) dat ze geen merkauto's in GTA IV gaan doen. Waarom?

Merkauto's in een spel doen betekent dat je daarvoor een licentie moet krijgen. Zo'n licentie kost ERG veel geld en daarom denk ik dat R* dat niet gaat doen. Ook betekent het dat als R* dat zou doen dat ze minder geld kunnen besteden aan de game zelf, waardoor de game ondanks die licenties niet beter word. En daarom wil ik dat dus niet.

Maar dat betekent natuurlijk niet dat IV geen auto's kan gaan bevatten gebaseerd op echte auto's. Zoals je in die trailer al zag, rijden er namenlijk auto's rond die erg veel op een Chrisler leek. Maar dat hoeft er dan niet meteen een te zijn. Misschien heeft R* die wel een Riceler genoemt.

Dus merkauto's in GTA IV?

Nee.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, Ik vindt dat er echte auto merken in moeten komen ik bedoel alle auto's en motoren en vliegtuigen hoeven geen echt merk te hebben maar een paar merken zou wel leuk zijn,

Bijvoorbeeld :

Motors :

Honda,Aprillia,Motorhispania

Auto's :

Honda,Toyota (Vooral MR2 Turbo) ^_^ , Renault, En misschien nog een paar.

Ik zie wel als tie uitkomt, Voor de PC dan! :?

-ScOrp1

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gestemd op:

" JA, maar denk niet dat dat zou kunnen "

het zou wel ergleuk zijn als dat zo is maar kan helaas denk ik niet omdat ze dan eigenlijk ook kunnen Sponseren.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk wel dat het kan want waarom zouden ze wel neppe auto's kunnen maken en geen echten?? :bonk:

Omdat als ze echte merk auto's in het spel willen doen, ze dan een licentie moetten krijgen om dat te doen. Het is namenlijk verboden om zo maar iets uit te brengen waar je iemand anders z'n merknaam op zet. En omdat dat nogal veel geld kost, doen ze dat onderandere denk ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou wel leuk zijn, maar ze moeten eerst alle rechten regelen. En ik denk dat veel merken dat niet willen omdat gta een gewelddadige game is en dat zou wel eens slechte reclame worden. Dus dat zou wel erg moeilijk worden. En het is weer een verrassing wat voor een auto´s er in een nieuwe gta komen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gestemd op ja, moet kunnen toch maar als het niet gebeurd maakt ook niets uit want wat maakt het nou uit of er Mercedes of Merdedas staat bij wijze van spreken :bonk: zolang ze maar echt lijken en ook herkenbaar zijn voor de auto freaks onder ons :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kan het dan in godsnaam dat 'the Getaway' zoveveel licenties heeft kunnen opkopen? je ziet daar echt vanalles in.. allemaal bekende automerken (renault, vauxhall, mercedes, peugeot, fiat, mazda, maybach) fastfood-ketens (MCdonald's, KFC, burgerking) elektronica giganten (samsung, philips, vodaphone, sanyo) dan heb je nog: Axe, heineken, Stormwatches, Canon en nog veel meer..... kan iemand mij uitleggen hoe zij dat in godsnaam voor elkaar hebben gekregen??!! o_O

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
hoe kan het dan in godsnaam dat 'the Getaway' zoveveel licenties heeft kunnen opkopen? je ziet daar echt vanalles in.. allemaal bekende automerken (renault, vauxhall, mercedes, peugeot, fiat, mazda, maybach) fastfood-ketens (MCdonald's, KFC, burgerking) elektronica giganten (samsung, philips, vodaphone, sanyo) dan heb je nog: Axe, heineken, Stormwatches, Canon en nog veel meer..... kan iemand mij uitleggen hoe zij dat in godsnaam voor elkaar hebben gekregen??!! o_O

kweet et nie zeker maar volgens mij kan je in 'the Getaway' geen deuken rijden in auto's. dat is het grootste punt van autofabrikanten, als hun auto gebruikt wordt moet ie er wel goed uit zien, en niet half verrot. en dat is bij gta meestal wel het geval. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...