Jump to content

Merkauto's?


jojokojo

Echte merkautos  

141 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou je echte types en merken in gta willen zien?

    • JA!, moet kunnen toch
      39
    • JA, maar denk niet dat dat zou kunnen
      55
    • NEE dat is niks de autos uit gta zijn juist leuk
      41


Recommended Posts

hoe kan het dan in godsnaam dat 'the Getaway' zoveveel licenties heeft kunnen opkopen? je ziet daar echt vanalles in.. allemaal bekende automerken (renault, vauxhall, mercedes, peugeot, fiat, mazda, maybach) fastfood-ketens (MCdonald's, KFC, burgerking) elektronica giganten (samsung, philips, vodaphone, sanyo) dan heb je nog: Axe, heineken, Stormwatches, Canon en nog veel meer..... kan iemand mij uitleggen hoe zij dat in godsnaam voor elkaar hebben gekregen??!! o_O

kweet et nie zeker maar volgens mij kan je in 'the Getaway' geen deuken rijden in auto's. dat is het grootste punt van autofabrikanten, als hun auto gebruikt wordt moet ie er wel goed uit zien, en niet half verrot. en dat is bij gta meestal wel het geval. :dans:

Jawel!:puh: daarom juist, je kan je auto helemaal totall los rijden.. erg raar omdat het spel zelf niet zo heel populair is..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Verrity

    3

  • jojokojo

    3

  • PatrickW

    2

  • michaelfivez

    2

kweet et nie zeker maar volgens mij kan je in 'the Getaway' geen deuken rijden in auto's. dat is het grootste punt van autofabrikanten, als hun auto gebruikt wordt moet ie er wel goed uit zien, en niet half verrot. en dat is bij gta meestal wel het geval. :dans:

Ja inderdaag. Ook niet goed voor hun imago...

Link to comment
Delen op andere websites

in gta zijn er altijd al autos geweest die gebaseerd zijn op echte merken maar op zoon manier dat er niet over te zeuren valt door de bedrijven. omdat ik geen auto kenner ben geef ik een ander voorbeeld. denk maar aan de IV screen met americans next top hooker. rara waar is dat nou op gebaseerd :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...