Dastard Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Kijk iemand daarna? vroeger toonden ze het op VT4 Maar nu niet meer.Weet iemand waneer het terugkomt in BE? Reageren
HerrieM Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Ik weet niet of de Belgische Gammo hetzelfde is als de Nederlandse versie, maar ik vermoed het wel. Ik kijk vrij weinig naar Gammo omdat het wel informatie gaf, maar voor de rest hoorde je niets over Gamplay of andere aspecten. Het was eigenlijk altijd een reclame spot van een half uurtje. Over het opnieuw uitzenden, naar mijn weten is Gammo er in december mee gestopt, en zal het niet meer worden uitgezonden. Reageren
sevaboy Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Gammo bestaat niet meer op de belgische zenders&nederlandse zenders. Maar op JimTv is er een gameproggamma(de naam ben ik vergeten) En op TMf is het Gunk. Reageren
Dastard Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Gammo bestaat niet meer op de belgische zenders&nederlandse zenders.Maar op JimTv is er een gameproggamma(de naam ben ik vergeten) En op TMf is het Gunk. Weetik op Jimtv is het gamepower en gunk suckt gewoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.