White Gold Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Wat is volgens jullie het doel van het leven? Zit er nog een reden achter, bijvoorbeeld je geloofsovertuiging? Of komt het doordat je bepaalde dingen hebt meegemaakt? Zeg het maar, je kan het hier kwijt. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Naar mijn mening is het doel van het leven zolang mogelijk genieten. Je leeft maar 1 keer, dus zul je ervan moeten genieten. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Bier drinken, en dat zo lang mogelijk vol houden. Reageren
Mister.X Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Dankje Pizzatonno....(je sig :$ ) Ik denk dat de doel is zoveel zin hebben en wat je leuk vind ook doen! Reageren
.Djanick Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 doel van het leven.. *iig niet naar sch0ol gaan als het aan mij lag* feesten, genieten van je leven ^^ Reageren
gammie_ Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Ik heb niet echt een ''doel van het leven'' Inderdaad zoals de topicstarter zegt gewoon genieten Reageren
Verrity Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 (bewerkt) Het leven heeft geen doel Leef het gewoon zoals het je toekomt. Je kan er zelf alleen maar van genieten als je de dingen neemt die je waardevol zijn! EDIT: Niet naar school is ook een leuke Bewerkt: 26 april 2007 door Grove-Member Reageren
Eros Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Zoveel mogelijk plezier maken, chillen en dingen uitproberen want voor je het weet is je leven voorbij en heb je nog niets gedaan dan werken en school in je leven. Werk is ook zeker belangrijk want je moet je gezin later onderhouden. Maar het moet zeker niet op de eerste plaats komen vind ik. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Ik ben het eens met iedereen die hierboven gepost hebben. Echt niks meer aan toe te voegen, en vooral PizzaTonno heeft gelijk! Reageren
RTS Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Iets te bereiken in de samenleving. En natuurlijk genieten en plezier hebben, met tegenslagen om leren gaan. Reageren
spoeky Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Lol hebben en dingen bereiken wat je graag wilt. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Vriendschap, je dromen waarmaken en er voor elkaar zijn. En vooral gelukkig zijn. Reageren
Youp Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Het leven heeft geen doel Het leven heeft wel één doel. Om het grofweg te zeggen: De mensheid voortplanten, of je hier mee eens bent of niet, het is gewoon zo. Jouw doel kan verschillen, maar het leven heeft wél een doel. Reageren
j0ry Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Genieten!!. Mensen zeggen wel eens niet naar school maar zonder school ben je totaal niks BV. Kan je niet op GTAforum komen wand je kan niet schrijfen(typen) Reageren
Eros Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Het leven heeft geen doel Het leven heeft wel één doel. Om het grofweg te zeggen: De mensheid voortplanten, of je hier mee eens bent of niet, het is gewoon zo. Is dat zo, hoe weet je dat dan? Niemand weet wat het echte doel van het leven is. De meeste mensen hebben wel een idee van wat het doel is, maar dat valt nog altijd onder persoonlijke meningen. En je kunt niet echt een vaste waarde geven aan het doel van het leven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.