Jump to content

Wat is volgens jou het doel van het leven?

Recommended Posts

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Eros

6

• NilsHolgersson

5

• Bradley H.

1

• PizzaTonno

1

Geplaatst: (bewerkt)

Een rol spelen in de ontwikkeling van het ontdekken van nieuwe gebieden. Dat is altijd al de drijfveer geweest van de mens. Eerst bij het ontdekken van nieuwe werelddelen en nu dus druk opzoek naar andere planeten en mogelijkheden om sneller te reisen in het heelal. :tu:

Leven = Meisjes

Niet meisjes maar hét meisje..

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Ik denk als je ouder wordt de doelen wel veranderen , maar nu zijn ze :

Gelukkig , gezond en oud worden :klap:

Geplaatst:
Wat is volgens jullie het doel van het leven? Zit er nog een reden achter, bijvoorbeeld je geloofsovertuiging? Of komt het doordat je bepaalde dingen hebt meegemaakt? Zeg het maar, je kan het hier kwijt.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Naar mijn mening is het doel van het leven zolang mogelijk genieten. Je leeft maar 1 keer, dus zul je ervan moeten genieten.

dat ben ik 120000% met je eens daarom speel ik ook gta

Geplaatst:

Van het leven moet je gewoon genieten.

Het doel van het leven: Vrienden, Jagermeister, Auto`s en GTA.

En zoals revealed al zij: elkaar helpen in moeilijke tijden.

Geplaatst:

Genieten... En ook wat betekennen in de wereld, dus dat je naam bekend is! Maar dat zal niet snel gebueren!

Rivel

Geplaatst:

Maar genieten is geen doel. Als er een doel zou zijn, zou iemand ons hier doelgericht gedropt hebben als Lemmingen met een target voor ogen.

Ik denk dat er geen doel is maar dat wij per ongeluk als een soort schimmel zijn ontstaan.

Geplaatst:

Ik wil deze post even met een filosofische (want dat is dat topic wel) quote beginnen.

If we are here to help the others, where are the others here for?

Het doel van het leven is het succesvol aanpassen van je eigen soort, in dit geval de mens (dat neem ik even voor het gemak aan). Hierbij hoort natuurlijk het voortplanten, het verbeteren van de leefomgeving en het gebruiken van nieuwe technologieën.

------------------

Dat was de filosofische kant. Nu het eenvoudige:

Het doel van het leven is leven :bier:

Geplaatst:
Ik wil deze post even met een filosofische (want dat is dat topic wel) quote beginnen.
If we are here to help the others, where are the others here for?

Het doel van het leven is het succesvol aanpassen van je eigen soort, in dit geval de mens (dat neem ik even voor het gemak aan). Hierbij hoort natuurlijk het voortplanten, het verbeteren van de leefomgeving en het gebruiken van nieuwe technologieën.

------------------

Dat was de filosofische kant. Nu het eenvoudige:

Het doel van het leven is leven :bier:

Die vraag in die quote is makkelijk te beantwoorden, de anderen zijn er dan om jou te helpen, want jij bent voor hun de ander. Je bent er dan dus om elkaar te helpen. Die quote slaat dus niet echt ergens op vind ik omdat het wel leuk klinkt maar het houdt niet veel in. Ik weet niet of iedereen voor een doel op de aarde is gezet. Ik denk wel dat de meeste mensen als doel hebben om zichzelf te ontwikkelen door bijvoorbeeld te leren, sporten of geld te verdienen.

Geplaatst:

Genieten,bier drinken,feesten,verliefd zijn,trouwen,plezier maken,alles doen wat je wilt.

Dat is me doel.

Geplaatst:
Maar genieten is geen doel. Als er een doel zou zijn, zou iemand ons hier doelgericht gedropt hebben als Lemmingen met een target voor ogen.

Ik denk dat er geen doel is maar dat wij per ongeluk als een soort schimmel zijn ontstaan.

De vraag is ook wat jou doel van het leven is. Dus waarom zou genieten geen doel kunnen zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...