NilsHolgersson Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Als genieten mijn doel zou zijn zou ik niet naar school gaan. Gewoon een uitkering regelen en lang leven de lol. Beetje zuipen, beetje barbequen. Reageren
Eros Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Als genieten mijn doel zou zijn zou ik niet naar school gaan. Gewoon een uitkering regelen en lang leven de lol. Beetje zuipen, beetje barbequen. School en werken zijn dingen die je moet doen om te overleven. Als je wilt genieten van het leven moet je wel werken en naar school gaan, anders zal je dit nooit kunnen realiseren. Maar je uiteindelijke doel is dan toch om gewoon zo veel mogelijk te genieten. En dit kun je enkel doen als je gaat werken dus het doel blijft wel hetzelfde. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Nee hoor. Om te overleven in Nederland hoef je niet te werken. Kijk maar naar deze mensen; http://www.youtube.com/watch?v=DHnum96AH6Q Het doel in hun leven is ook genieten. "Bietje zuupm, bietje steeln." Reageren
Eros Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) Nee hoor. Om te overleven in Nederland hoef je niet te werken. Kijk maar naar deze mensen;http://www.youtube.com/watch?v=DHnum96AH6Q Het doel in hun leven is ook genieten. "Bietje zuupm, bietje steeln." Oke, maar dat vind ik niet genieten. Zijn gewoon extreme gevallen. Je kunt perfect genieten van het leven en school doen te gelijk. Bewerkt: 28 april 2007 door Eros Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Maar waarom doe je dan school als het geen onderdeel van het doel is. Dan zou je alleen maar afwijken van het masterplan. Reageren
Eros Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Heb ik al uitgelegd, zonder school kun je niet werken, zonder werk geen geld en zonder geld kun je ook niet genieten. En "Bietje zuupm, bietje steeln" noem ik niet genieten. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Nee, je mist het punt denk ik. Genieten kan nooit het doel zijn. Maar laat maar, want ik zie ook al G-Unit als doel voorbij komen. "Het doel in mijn leven is G-Unit." WTF Reageren
Bradley H. Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 (bewerkt) Leven = Meisjes Niet meisjes maar hét meisje.. De meisjes is ook prima... Dat is mijn doel, zoveel mogelijk meisjes, sex, liefde, one night shit, gezellge wandeling etc... Eigelijk draait mijn hele leven om hun Bewerkt: 29 april 2007 door Bradley H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.