T@rget Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2007 Hey luitjes, ik heb een heele tijd geleden eens een keer een bug gevonden waarmee je in een ontplofte auto kan rijden. De cheats die gebruikt zijn: Auto ontplof cheat (bigbang) Health restore cheat (aspirine) Ik heb af en toe het filmpje een beetje vetraagt zodat je het bij kan houden (Dus het ligt niet aan jou/mijn PC als het traag gaat). Je bent dus verder geen mods/hacks/trainers nodig hiervoor. In het filmpje wordt met text uit gelegt hoe het werkt Download Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2007 Jammer, hij is al heeeeeeeel lang bekent. Die staat ook in het VC Trucjes-topic, toch nog goed gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 april 2007 Oh kan best, hij is ook al heel oud ik wist ook niet of ie al gevonden was (was ook wel te verwachten). Maar nu kan je het nog even extra goed zien met filmpje als je 't niet snapte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2007 Oh sorry dan ! Maar als je het niet er vindt wil ik hem wel op Youtube zetten ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 april 2007 Oh sorry dan ! Maar als je het niet er vindt wil ik hem wel op Youtube zetten ! Ja vind 't prima Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2007 Geupload! En al meer dan 20 keer bekeken ! Link naar video: *Klik* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2007 Leuk, vind het wel een raar filmpje, maar wel een leuke bug! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2007 Even een vraagje, wat is dat liedje? Want er word de hele tijd aan m'n kop gezalekt, wat dat liedje is! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Vice City Fan Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2007 Hey ik keek naar dat filmpie en jij heb vice city in het nederlands Heb je wat gedownload of heb je de nederlandse versie? (volgens mij bestaat die niet eens) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.