Verrity Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Ik wil graag de Speed 0 Meter hebben. Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik dat doe dankje. (Ik heb de zoek functie gebruikt maar die taal snap ik niet echt. Ik heb trouwens V2.0) kan dat hierop? Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Ik wil graag de Speed 0 Meter hebben.Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik dat doe dankje. (Ik heb de zoek functie gebruikt maar die taal snap ik niet echt. Ik heb trouwens V2.0) kan dat hierop? Hoi Grove-Member,Allereerst zal ik je zeggen dat je op V2.0 niet kan modden. Daarom zul je de Patch moeten gebruiken die op deze site is te downloaden. Daarmee downgrade je hem naar V1.1. Hiermee kan je wel modden maar zijn er een aantal Bugs uitgehaald. ver de installatie weet ik niks en daar zal ik dus maar niks over zeggen, voor je het weet zeg ik het fout . VWO-er Reageren
Verrity Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Ik wil graag de Speed 0 Meter hebben.Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik dat doe dankje. (Ik heb de zoek functie gebruikt maar die taal snap ik niet echt. Ik heb trouwens V2.0) kan dat hierop? Hoi Grove-Member,Allereerst zal ik je zeggen dat je op V2.0 niet kan modden. Daarom zul je de Patch moeten gebruiken die op deze site is te downloaden. Daarmee downgrade je hem naar V1.1. Hiermee kan je wel modden maar zijn er een aantal Bugs uitgehaald. ver de installatie weet ik niks en daar zal ik dus maar niks over zeggen, voor je het weet zeg ik het fout . VWO-er Heeft dit enige nadelen voor het spel en/of Laptop? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 (bewerkt) Ik wil graag de Speed 0 Meter hebben.Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik dat doe dankje. (Ik heb de zoek functie gebruikt maar die taal snap ik niet echt. Ik heb trouwens V2.0) kan dat hierop? Hoi Grove-Member,Allereerst zal ik je zeggen dat je op V2.0 niet kan modden. Daarom zul je de Patch moeten gebruiken die op deze site is te downloaden. Daarmee downgrade je hem naar V1.1. Hiermee kan je wel modden maar zijn er een aantal Bugs uitgehaald. ver de installatie weet ik niks en daar zal ik dus maar niks over zeggen, voor je het weet zeg ik het fout . VWO-er Heeft dit enige nadelen voor het spel en/of Laptop? Nee, sterker nog, het heeft enkel voordelen. Doordat je V1 nu hebt is de mogelijkheid er om te modden. Deze mogelijkheid was er bij V2 niet, of althans, deze mogelijkheid is er daar deels uitgehaald. Daarnaast kun je vanaf nu ook MTA en SA-MP spelen. Dit zijn 2 multiplayer games voor San Andreas. Enige nadeel is wel, zoals VWO'er al zegt, dat er in vergelijking met V2 wat meer bugs inzitten. Je laptop merkt er niets van overigens. Overigens, even nog over de speed-o-meter. Ik wil je graag helpen, maar heb je de readme al bekeken? Daarnaast zou ik het wel op prijs stellen als je even een link naar de download plaats. Dan download ik hem zelf even, zo kan ik je (wellicht) beter helpen. @VWO'er: Ik dacht het om V1 ging. Irritant, 3 verschillende versies. Maar goed, wat jij zegt klopt inderdaad. Bewerkt: 26 april 2007 door -Matthijs- Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 (bewerkt) @ -Matthijs- hierboven: Gerechtigheid Enige nadeel is wel, zoals VWO'er al zegt, dat er in vergelijking met V2 wat meer bugs inzitten. Je laptop merkt er niets van overigens. Euhm Matthijs...volgens mij ben jij óf ik nu in de bonen. Dit heb ik 'toen ik klein was' geleerd:V1.00: Minder Bugs - Modden V1.01: Minder Bugs - Modden V2.00: Minder Bugs - Modden Volgens mij zat het zo... VWO-er Bewerkt: 26 april 2007 door VWO-er Reageren
Verrity Geplaatst: 30 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Ik heb de Readme nog niet doorgelezen aangezien ik nog niet wist of het Downloaden nadelen had. Verder begrijp ik niet echt wat je bedoelt met download link. Ik heb hem zelf nog niet eens! Dus als jij het weet dankje. Reageren
daantjeeh Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik wil graag de Speed 0 Meter hebben.Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik dat doe dankje. (Ik heb de zoek functie gebruikt maar die taal snap ik niet echt. Ik heb trouwens V2.0) kan dat hierop? Hej...Ik Kom Er Even Tussen Door Hoor.. Maar Welke Versie Moet Ik Downloaden Om Hem Te Downgraden. Die Voor USA, German of Europa? Ik Heb De USA Gedaan Maar Dan Staat Er Iets En Moet Ik Een Bestand Aanklikken...Beetje Vaag Weet Je:D Ik Zou Graag Uitleg Willen Hebben Over Het Installeren... Daan Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Om jullie beide van jullie vraag af te helpen geef ik op beide antwoord Wat is een downloadlink? Dat is bijvoorbeeld dit. Hier begin je niet meteen met downloaden maar je hebt wel een link Welke versie heb ik nodig? De Europa, hier wonen we tenslotte... Brengt het downloaden en installeren fouten met zich mee? Verder geeft het downloaden en installeren geen fouten, maak voor de zekerheid wel een backup van je Mai.scm en Srip.img, je weet het tenslotte nooit met downloads . Hoe installeer ik het? In update... VWO-er Reageren
Verrity Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Om jullie beide van jullie vraag af te helpen geef ik op beide antwoord Wat is een downloadlink? Dat is bijvoorbeeld dit. Hier begin je niet meteen met downloaden maar je hebt wel een link Welke versie heb ik nodig? De Europa, hier wonen we tenslotte... Brengt het downloaden en installeren fouten met zich mee? Verder geeft het downloaden en installeren geen fouten, maak voor de zekerheid wel een backup van je Mai.scm en Srip.img, je weet het tenslotte nooit met downloads . Hoe installeer ik het? In update... VWO-er Oke maar hoe maak ik back-ups dan? :$ Ik heb er geen verstand van... :$ :$ Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Oke maar hoe maak ik back-ups dan? :$ Ik heb er geen verstand van... :$ :$ Je maakt back-ups door de bestanden wat je moet overschrijven (niet die uit de download, maar de originele) e kopiëren en in een andere map te plakken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.