Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand mij zeggen hoe ik fatsoenlijk met mijn vliegtuig naar een startbaan kan taxiën want ik kan niet eens mijn bocht fatoenlijk nemen. Zijn hier mss speciale knoppen voor nodig buiten de gewone pijltjestoetsen?

Geplaatst:

Met de pijltjestoetsen bestuur je de vleugels van het betreffende vliegtuig. Dit is dus noodzakelijk wanneer je je in de lucht voortbeweegt, aangezien het sturen met de vleugels op de begane grond weinig tot geen zin heeft, uiteraard. Nu weet ik niet voor welk platform je GTA San Andreas hebt, maar ik kan je wel het volgende zeggen: Wanneer je je op de grond bevindt, zul je bochten moeten maken met de achtervleugel van het vliegtuig. Op de PC-versie kun je dit normaal gesproken doen met de "Q" en "E" toets, wat op de PS2-versie staat voor "L2" en "R2".

Probeer het maar even, geheid dat het lukt! :)

Geplaatst:
  Bling zei:
Met de pijltjestoetsen bestuur je de vleugels van het betreffende vliegtuig. Dit is dus noodzakelijk wanneer je je in de lucht voortbeweegt, aangezien het sturen met de vleugels op de begane grond weinig tot geen zin heeft, uiteraard. Nu weet ik niet voor welk platform je GTA San Andreas hebt, maar ik kan je wel het volgende zeggen: Wanneer je je op de grond bevindt, zul je bochten moeten maken met de achtervleugel van het vliegtuig. Op de PC-versie kun je dit normaal gesproken doen met de "Q" en "E" toets, wat op de PS2-versie staat voor "L2" en "R2".

Probeer het maar even, geheid dat het lukt! :)

Indien, je de knoppen misschien hebt veranderd: Het zijn de knoppen die je normaal gebruikt om naar links/rechts te kijken in een auto. Overigens kun je dit wel gebruiken in de lucht, je draai dan minder scherp en zonder op je zij te gaan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...