stalsken Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Kan iemand mij zeggen hoe ik fatsoenlijk met mijn vliegtuig naar een startbaan kan taxiën want ik kan niet eens mijn bocht fatoenlijk nemen. Zijn hier mss speciale knoppen voor nodig buiten de gewone pijltjestoetsen? Reageren
Bling Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Met de pijltjestoetsen bestuur je de vleugels van het betreffende vliegtuig. Dit is dus noodzakelijk wanneer je je in de lucht voortbeweegt, aangezien het sturen met de vleugels op de begane grond weinig tot geen zin heeft, uiteraard. Nu weet ik niet voor welk platform je GTA San Andreas hebt, maar ik kan je wel het volgende zeggen: Wanneer je je op de grond bevindt, zul je bochten moeten maken met de achtervleugel van het vliegtuig. Op de PC-versie kun je dit normaal gesproken doen met de "Q" en "E" toets, wat op de PS2-versie staat voor "L2" en "R2". Probeer het maar even, geheid dat het lukt! Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 en die knopjes om naar voren en achteren te gaan en remmen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 S en W ik hoop dat we u nou geholpen hebben veel plezier en geluk met de missie Reageren
michaelfivez Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Bling zei: Met de pijltjestoetsen bestuur je de vleugels van het betreffende vliegtuig. Dit is dus noodzakelijk wanneer je je in de lucht voortbeweegt, aangezien het sturen met de vleugels op de begane grond weinig tot geen zin heeft, uiteraard. Nu weet ik niet voor welk platform je GTA San Andreas hebt, maar ik kan je wel het volgende zeggen: Wanneer je je op de grond bevindt, zul je bochten moeten maken met de achtervleugel van het vliegtuig. Op de PC-versie kun je dit normaal gesproken doen met de "Q" en "E" toets, wat op de PS2-versie staat voor "L2" en "R2". Probeer het maar even, geheid dat het lukt! Indien, je de knoppen misschien hebt veranderd: Het zijn de knoppen die je normaal gebruikt om naar links/rechts te kijken in een auto. Overigens kun je dit wel gebruiken in de lucht, je draai dan minder scherp en zonder op je zij te gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.