Jump to content

Straatraces enzo.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey Homies,

Wie wil voor mij 3 straatraces afmaken in Los Santos? Ik was bezig in San Fierro, toen ik achter kwam dat er in Los S. ook straatraces waren..

Ik heb er zo`n 4 gehaald, maar de andere 3 lukken me dus echt niet..

:$

En o ja, als je toch bezig bent, wil je voor mij dan ook de 8 ball-missie halen? in dat stadion?

Alvast hartelijkkkkkkkkkk dank!

Gr,

Lella

GTASAsf1.b

Geplaatst:

Gehaald:

• Little Loop --> $10.000,-
  • Backroad Wanderer --> $10.000,-
  • Vinewood --> $10.000,-
  • Freeway --> $10.000,-
  • 8-Track (8-Ball is een persoon) --> $10.000,-

Ik heb tijdens het behalen van deze races geen cheats en/of mods gebruikt. Tevens wil ik je even op de regels van het 'Savegame Aanvraag Forum' wijzen. Hier had je ten eerste kunnen zien dat je een bepaald lijstje moet gebruiken voor een savegame aanvraag. En ten tweede bestaat er ook een maximum in het aantal missies, dat je per keer mag aanvragen (3, en dus geen 5). Al goed, dat je het weet voor de volgende keer. :)

Veel plezier verder!

Geplaatst:
Gehaald:
  • Little Loop --> $10.000,-
  • Backroad Wanderer --> $10.000,-
  • Vinewood --> $10.000,-
  • Freeway --> $10.000,-
  • 8-Track (8-Ball is een persoon) --> $10.000,-

Ik heb tijdens het behalen van deze races geen cheats en/of mods gebruikt. Tevens wil ik je even op de regels van het 'Savegame Aanvraag Forum' wijzen. Hier had je ten eerste kunnen zien dat je een bepaald lijstje moet gebruiken voor een savegame aanvraag. En ten tweede bestaat er ook een maximum in het aantal missies, dat je per keer mag aanvragen (3, en dus geen 5). Al goed, dat je het weet voor de volgende keer. :)

Veel plezier verder!

Allereerst mijn excuses! Ik bedoelde inderdaad 8-track en nee, ik wist niet dat je per keer maximaal 3 missies mocht aanvragen.

Bedankt voor de moeite en je uitleg, de volgende zal ik braaf luisteren. :$

:engel:

En natuurlijk bedankt voor het behalen van de missie! :klap:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...