JeGe Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Hoe veel missies moet je gedaan hebben om de maverick en vliegtuig op het vliegveld te vinden? want ik heb net van Phil de M gekregen en de maverick staat er nog steeds niet Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 (bewerkt) Voor zover ik weet krijg je de vliegtuigen/helicopters na de missie From Zero To Hero , alleen je hebt er niks aan want je kan toch niet in vliegtuigen Verder kan je de Maverick in het noorden bij het Hyman Memorial stadium vinden. Hier kan je de Maverick vinden, voor het geval je een duidelijkere detail wilt Succes met de Maverick Bewerkt: 26 april 2007 door Steel Dogg Reageren
Jorair Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Je kan pas in de maverick en andere vliegtuigen/helikopters nadat je de missie From zero to hero hebt gedaan. De reden hiervoor is dat je als je die missie niet gedaan hebt, je met de heli's naar het andere eiland kan terwijl dit natuurlijk niet de bedoeling is. Voor meer informatie verwijs ik je graag door naar WikiGTA. Reageren
JeGe Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Super bedankt Nog één vraagje (ik doe dat hier anders moet ik weer een nieuw topic maken) Kun je op geen enkele manier in het andere eiland komen? wel raar dat je nu in eiland 2 begint in plaats van in eiland 1. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Super bedankt Nog één vraagje (ik doe dat hier anders moet ik weer een nieuw topic maken) Kun je op geen enkele manier in het andere eiland komen? wel raar dat je nu in eiland 2 begint in plaats van in eiland 1. Nee, je kan niet naar het 2de eiland. Zwemmen is ook geen tip, omdat een stroom je tegen houdt. Reageren
Pietje II Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Op de PlayStation Portable-versie van GTA Vice City Stories kun je proberen de Taxi Driver-missies te voltooien, hierdoor kun je met de Cabbie en de Taxi bunnyhoppen en kan je naast de poort op Starfish Island zo naar het Vice City Beach-gebied (het oostelijke eiland dus) springen. Echter zijn op de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories een aantal extra palmbomen geplaatst op Starfish Island zodat dit trucje daar niet meer werkt. Reageren
JeGe Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Jaa, daar zit ik met een probleem want ik heb hem op de PS2 Maarjaa, ik ben nu in het 2e eiland dankzij missies. Maar als je alle taxi missies hebt voltooid kun je dus springen met een taxi? En werkt dat wel op de PS2? Reageren
Jorair Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Ja, dit werkt op de PS2 versie ook, wat je moet doen om te kunnen 'bunnie-hoppen' is hetvolgende: Stap in een taxi en druk op het pijltje naar boven. Je moet nu klanten vervoeren tot je een bedrag van €5000 bijeen gereden hebt. Elke keer dat je een passagier op tijd afzet krijg je geld, en als je zeer snel bent kan je ook een speedbonus krijgen waardoor je soms €100-200 krijgt per passagier. Ook krijg je 5 in a row bonussen, die elke 5 passagiers met €125 toeneemt. Nadat je deze taxi missie hebt voltooid kun je met de taxi en de cabbie springen door op het pijltje naar beneden te duwen terwijl je rijd. Reageren
IV trailer Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) nu we het hier toch over wanneer krijg je helis hebben weet iemand ook na welke missie de hunter komt? voor de gene die een watte denken de hunter is een kopie van de apache ik weet nu wel de lokatie al dat is ergens op het vliegveld klik op de link: lokatie hunter Bewerkt: 3 mei 2007 door IV trailer Reageren
Pietje II Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) De Hunter verschijnt na de missie 'Over the Top' op Escobar International Airport. Deze missie is de voorlaatste missie van het spel. Edit: Zo betere zinsopbouw? Bewerkt: 4 mei 2007 door Pietje II Reageren
IV trailer Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) dank je maar het is me nog niet duidelijk wat is dat voor missie en kan je me de lokatie op een kaartje aangeven en voor de duidelijkheid is dat een verhaallijn missie of een minigame achtige missie iemand anders mag ook reageren want uiteraart des te sneller des te beter EDIT: oh je bedoelt in een makkelijkere zin: de hunter verschijnt op EIA als je de enalaatste missie van de verhaalijn hebt gedaan genaamt over the top. een klein beetje onduidelijke zinsopbouw bedankt voor de hulp ps jammer dat ik niet eerder met de hunter mag spelen Bewerkt: 4 mei 2007 door IV trailer Reageren
Dwyane Wade Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) Ik moet Rockstar wel nageven dat ze er eindelijk in geslaagd zijn om me te voorkomen dat ik eerder op hət/de andere(e) eiland(en) geraak voor de normale storyline dat toelaat. In elk van de voorgaande GTA spellen vond ik wel een of andere manier (bug in GTA III waardoor ik door hət hek van de subway in Portland kon glippen, varende auto's in VC, de no-wanted level cheat in SA...) Maar hier is hət mij nooit gelukt om in hət beach-eiland te belanden vooraleer ik 'Hero to zero' gespeeld had. Congratz Rockstar, you bastards have finally beaten me ! Bewerkt: 17 mei 2007 door Dwyane Wade Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.