Agent Kellerman Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Ik had net even snel een Sig in mekaar geflanst Je mening graag Reageren
Eros Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Hij is inderdaad simpel zoals je zelf al zegt. Je kon misschien een paar effecten op de achtergrond zetten, want nu is er niet veel aan. Ook zou ik een ander font nemen. 3/10 Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Dankje voor Rated, Ik zelf vind hem wel mooi, als je bedenkt dat hij met Paint is gemaakt Reageren
.Antonio Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Dankje voor Rated,Ik zelf vind hem wel mooi, als je bedenkt dat hij met Paint is gemaakt Zelfs voor paint is dit niet echt mooi... Je hebt een plaatje ingevoegd en met de pixel tool een border gemaakt. Je kan die border op z'n minst precies op de rand doen ipv daarnaast. De text is ook niet echt mooi gedaan want het is gewoon een beetje pixel achtig... De formaten van de sig zijn ook niet goed he... dus eigenlijk is het helemaal geen sig... 26% - Ik heb veel mooiere sigs met paint gemaakt gezien... dus ik denk dat GFX niet echt jou ding zijn met paint... Reageren
.Syfes Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Ik ben het met de andere mee eens . Het is simpel juist de kader vind ik mooi 2/10 Greetings .Syfes Reageren
Rivel Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Simpel, en je foto is niet echt goed afgewerkt! 2/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.