Erulezz Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 (bewerkt) Ik ben nu klaar bij level 10 , maar er staat nog : nr of girls pimped : 0 :huh: Ik ben nu toch klaar ? :unsure: Bewerkt: 3 december 2004 door Erulezz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Warrior Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 misschien moet je het nog een keer tot level10 brengen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 misschien moet je het nog een keer tot level10 brengen Dat denk ik niet. Ik heb daar ook level 10 gehaalt en er staat bij mij maar 3. Volgens mij zijn dat gewoon de hoeren die je op straat hebt opgepikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Dus ik ben er nu gewoon klaar mee ? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Warrior Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 denk het wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Dus ik ben er nu gewoon klaar mee ? :rolleyes: Zoek een hoer op. Kost het je geld dan ben je neit klaar, krijg je geld dan ben je klaar. simpel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thabri Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 als je zonder die missie een hoertje oppikt kost et je geld maar als je haar weer neer schiet heb je je geld trug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 (bewerkt) Dus ik ben er nu gewoon klaar mee ? :rolleyes: Zoek een hoer op. Kost het je geld dan ben je neit klaar, krijg je geld dan ben je klaar. simpel. Toen ik bij level 10 was , stond er idd wel zoiets dat ik nu geld van de kreeg En ander onderwerp Tot hoeveel levels moet je gaan bij de freight missies? :unsure: Bewerkt: 3 december 2004 door Erulezz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bitchjuh Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 (bewerkt) Ik meen 2 levels maar.... Elke level 5 deliveries Na het behalen van level 1..eerst ff uitstappen ..weer instappen en druk R3 voor level 2 Bewerkt: 3 december 2004 door Bitchjuh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Ik maak geen nieuw topic aan , vraag het gewoon ff hierin Maar met de Ambulance he , moet je het achter elkaar doen of niet? :unsure: Want ik ben nu bij level 8 en me band is lek geschoten :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Ik maak geen nieuw topic aan , vraag het gewoon ff hierin Maar met de Ambulance he , moet je het achter elkaar doen of niet? :unsure: Want ik ben nu bij level 8 en me band is lek geschoten :angry: Pimping, Brandweer, Polite, Ambulance is achter elkaar. Taxi kun je in etappes doen. Allen bij pimping en poltie kun je uitstappen, bij Brandweer en Ambulance is dat automatisch Mission Failed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Ok echt balen ik was bij level 9 en reed per ongeluk dat mannetje over :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.