Neville Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Hoi mensen, ik heb sinds korte tijd een "converteerprogramma" op mijn bureaublad genaamd CONVERT.exe Dat programma werkt voor geen meter dus wil ik die zooi de prullenbak in donderen. Maar elke keer als ik het wil verwijderen zegt hij dat het bestand in gebruik is. Ik heb het volgende al geprobeerd: - Opgestart in Fail Safe en vervolgens geprobeerd de exe eraf te knikkeren - Explorer gekilled en via taskmanager geprobeerd de exe eraf te knikkeren - Domweg op delete klikken - Kwaad worden... Zou misschien een combinatie van de 1e twee pogingen misschien helpen??? MVG, Neville Reageren
Flitskikker Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 In deze gevallen kan Unlocker nog wel eens helpen. Hier de download: Klik. Mvg, Flitskikker Reageren
Neville Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Hey bedankt. Problem solved. Slotje kan erop >>> Door Preddy: Slotjes doen we niet aan totdat het moet <<< Reageren
.Exorcist Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 In deze gevallen kan Unlocker nog wel eens helpen. Hier de download: Klik.Mvg, Flitskikker Bedankt voor het tooltje! deze komt ook bij mij erg handig in gebruik. M.V.G, -.Exorcist Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.