Fistic Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Hallo, 1ste post op dit forum. Dus meteen maar de kunsten laten zien. kapot met rand helicopter, bzzzzz met rand kaploei!! lekker knallen met randje gebruik ze, ofniet, wat jij wil.. greetz, Molotiv Reageren
Froodooo Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Ze zien er erg mooi uit, Fistic, dat moet toch wel worden gezegd. Volgens mij heb je wat plaatjes uit de trailer genomen, en er soms wat bijgeplakt maar het is ook zeker mooier gemaakt. Knap werk dus. Ik moet wel even zeggen dat je voor de eerste posts misschien even de regels door had kunnen lezen. Daar staat namenlijk dat je plaatje in de handtekening (je sig dus), niet groter mag zijn dan 500x150 pixels en 100 kilobyte. Bij jou wordt dit in beide gevallen overschreden. Reageren
Fistic Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Ze zien er erg mooi uit, Fistic, dat moet toch wel worden gezegd. Volgens mij heb je wat plaatjes uit de trailer genomen, en er soms wat bijgeplakt maar het is ook zeker mooier gemaakt. Knap werk dus.Ik moet wel even zeggen dat je voor de eerste posts misschien even de regels door had kunnen lezen. Daar staat namenlijk dat je plaatje in de handtekening (je sig dus), niet groter mag zijn dan 500x150 pixels en 100 kilobyte. Bij jou wordt dit in beide gevallen overschreden. hmmm toch 500x150 hoor, en 69 kb is toch goed? Reageren
Muay Thai Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Mooi gedaan ze zien er echt goed uit vooral die explosie lijkt allemaal net van de movie zelf goed gedaan een 10. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Jemig!!! Nieuw op het forum en toch al een goeie ontwerper!! Ik geef je een dikke vette 1.000.000.000! Reageren
Rivel Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Heel erg leuke sig. hoe heb je dat mannetje gedaan? En die helikopter? Want die zaten toch niet in de trailer? Of extra screensshots dachtik? RIvel Reageren
Fistic Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Heel erg leuke sig. hoe heb je dat mannetje gedaan? En die helikopter? Want die zaten toch niet in de trailer? Of extra screensshots dachtik?RIvel nee, is allemaal vrijstaand gemaakt en erin geshopt, daarna kleuren gelijk getrokken en met licht bewerkt. 2 uurtjes werk per sig, misschien minder omdat ik er ook nog naast werk. (ego-mode uit) zo goed zijn ze nou ook weer niet toch? Reageren
Rivel Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Heel erg leuke sig. hoe heb je dat mannetje gedaan? En die helikopter? Want die zaten toch niet in de trailer? Of extra screensshots dachtik?RIvel nee, is allemaal vrijstaand gemaakt en erin geshopt, daarna kleuren gelijk getrokken en met licht bewerkt. 2 uurtjes werk per sig, misschien minder omdat ik er ook nog naast werk. (ego-mode uit) zo goed zijn ze nou ook weer niet toch? Srr voor Off-topic: Mar wat is EGO mode? Nog noit van gehoord! Rivel Reageren
Fistic Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Heel erg leuke sig. hoe heb je dat mannetje gedaan? En die helikopter? Want die zaten toch niet in de trailer? Of extra screensshots dachtik?RIvel nee, is allemaal vrijstaand gemaakt en erin geshopt, daarna kleuren gelijk getrokken en met licht bewerkt. 2 uurtjes werk per sig, misschien minder omdat ik er ook nog naast werk. (ego-mode uit) zo goed zijn ze nou ook weer niet toch? Srr voor Off-topic: Mar wat is EGO mode? Nog noit van gehoord! Rivel ik dacht misschien komt t wat egocentries over...enzo... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Mooie sigs! Die explosie lijkt echt echt! Jij bent echt een geboren photoshopper volgens mij! 10/10! Reageren
Fistic Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Mooie sigs!Die explosie lijkt echt echt! Jij bent echt een geboren photoshopper volgens mij! 10/10! thenx, mag ook wel na 10 jaar. (eindelijk erkenning!! ) Reageren
profile Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Vette screens hoor. Ik geef je een 10 waarom weet ik niet maar ik vind ze heel mooi . Ik denk dat het ligt aan het lettertype en die KABOEM ontploffing . KUTVGW Vrij vertaalt: KeepUpTheVeryGoodWork Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.