Jump to content

Afspreken !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Zoals al een tijdje bekend was , zou je in GTA IV je opdrachters kunnen bellen , maar dit is nog niet helamaal zeker. Dit lijkt mij een zeer goede optie. Want dit miste ik altijd bijvoorbeeld in SanAndreas , ik vond het jammer dat je toen bijvoorbeeld niet met Sweet , Cesar , Smoke , Ryder , Og loc kon afspreken. Want dan zou je bijvoorbeeld iets kunnen gaan eten of drinken. Dus wat zouden jullie van die optie vinden ?

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    6

  • Agent Kellerman

    5

  • bril_idioot

    3

  • Da Phoenix

    3

Wel leuk! Maar in GTA wil ik knalle, niet bebben met me maties, ;):puh: Ik wil ook niet dat iedereen contstand zit te bellen dus, mag van mij er wel in maar hoef niet!

PS: was hier niet al een Topic over?

Link to comment
Delen op andere websites

Even ter aanvullig :dans: Welke man gaat nou met een vriend een kop koffie of een Croisontje eten? Die Bellic is geen flikker[/font] hoor :puh:

@ Hierhonder

Even ter aanvullig Welke man gaat nou met een vriend een kop koffie of een Croisontje eten? Die Bellic is geen flikker[/font] hoor

Bril_idioot , maakt hier onderscheidt tussen - RealLife en GTA.

Als je ff goed had gelezen , had je dit ook vast wel gemerkt.

Geeft hij het nogal onduidelijk aan, maar Cj gaat tog ook niet gezzelig met Woozie naar de Clucking Bell?

Bewerkt: door Agent Kellerman
Link to comment
Delen op andere websites

Even ter aanvullig :dans: Welke man gaat nou met een vriend een kop koffie of een Croisontje eten? Die Bellic is geen flikker[/font] hoor :puh:

Bril_idioot , maakt hier onderscheidt tussen - RealLife en GTA.

Als je ff goed had gelezen , had je dit ook vast wel gemerkt.

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Geeft hij het nogal onduidelijk aan, maar Cj gaat tog ook niet gezzelig met Woozie naar de Clucking Bell?

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar mijn echte maten zijn geen gamepersonages hoor :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Laat maar, ik heb geen zin in ruzie maar volgens mij begrijp jij mij niet helemaal! :bonk:

Ontopic: In electrisiteitspaal klimmen is wel vet!

Bewerkt: door Agent Kellerman
Link to comment
Delen op andere websites

Idd, Dat is wel een goed idee! Of gaat bellen om een bank te gaan beroven samen enzo :) Cool :dans:

Of samen een Taxi te nemen en de kosten te delen ;):puh:

Bewerkt: door Agent Kellerman
Link to comment
Delen op andere websites

Idd, Dat is wel een goed idee! Of gaat bellen om een bank te gaan beroven samen enzo :) Cool :dans:

Of samen een Taxi te nemen en de kosten te delen ;):puh:

Ja.Of gewoon naar een ganggebied gaan van vijhanden en dan Drive-By's doen.Het lijkt me niet echt wat voor Nico Bellic

Link to comment
Delen op andere websites

Of samen een Taxi te nemen en de kosten te delen ;):puh:

Ja, kan je lekker iemand anders die doodsaaie taximissies voor je laten doen :dans:

Helaas gaat dat niet gebeuren, dus daar zullen we mee moeten leven.

Maar het idee is goed, gewoon even wat vrienden oproepen voor een bankoverval, of al die rijke stinkerds op Wall Street beroven 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals al een tijdje bekend was , zou je in GTA IV je opdrachters kunnen bellen , maar dit is nog niet helamaal zeker. Dit lijkt mij een zeer goede optie. Want dit miste ik altijd bijvoorbeeld in SanAndreas , ik vond het jammer dat je toen bijvoorbeeld niet met Sweet , Cesar , Smoke , Ryder , Og loc kon afspreken. Want dan zou je bijvoorbeeld iets kunnen gaan eten of drinken. Dus wat zouden jullie van die optie vinden ?

:bier:

Het hoeft van mij niet. Dan bel ik liever echte vrienden op om mee rond te hangen, dat vind ik toch gezelliger dan van die "nepvrienden" uit een spel. Ik vind het nogal zinloos maar het mag van mij best.

Gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook zeer cool is: als je ruzie heb met de politie( je hoeft maar 1 belletje plegen voor je maten, en daarna jij en je maten wraak nemen op de wouten). Wat ook cool is: als jij opgepakt bent( of 1 van je maten of allemaal). dat je ook kan opbellen in verband dat ze jou helpen om te onsnappen, of borgsom betalen. Dat lijkt me zeer VET!!!! :D^_^:Y8):bier: . Wat vinden jullie ervan me ideetje? :? .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...