Jump to content

Afspreken !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    6

  • Agent Kellerman

    5

  • bril_idioot

    3

  • Da Phoenix

    3

Geeft hij het nogal onduidelijk aan, maar Cj gaat tog ook niet gezzelig met Woozie naar de Clucking Bell?

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar mijn echte maten zijn geen gamepersonages hoor :bonk:

Haha, :bier::bonk: grappig.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel leuk, maar volgens mij gaat het terug dan zo worden zoals met je vriendinnen in San Andreas.

Dat was altijd van, waarom bel je me niet meer, gaan we niet meer uit, ...?

Super irritant! En volgens mij zou dat dan ook zo worden! Dus R*, laat dat er maar uit!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt me een super idee van Rockstar want ik vond het ook zo jammer in San Andreas, Vice City dat je na de storyline eenzaam voelde dat je enige levende persoon in de stad was dus dat dit ideetje ook nog komt van Rockstar is echt top dan voel je meer leven in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt me een super idee van Rockstar want ik vond het ook zo jammer in San Andreas, Vice City dat je na de storyline eenzaam voelde dat je enige levende persoon in de stad was dus dat dit ideetje ook nog komt van Rockstar is echt top dan voel je meer leven in het spel.

Ja helemaal mee eens , ik vond het ook altijd saai/jammer dat je na de storyline uitgespeelt te hebben , nooit meer die personages zag. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt me een super idee van Rockstar want ik vond het ook zo jammer in San Andreas, Vice City dat je na de storyline eenzaam voelde dat je enige levende persoon in de stad was dus dat dit ideetje ook nog komt van Rockstar is echt top dan voel je meer leven in het spel.

Ja zo had ik het wel nog niet bekeken.

Als je het zo bekijkt dan lijkt het me wel leuk!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt me een super idee van Rockstar want ik vond het ook zo jammer in San Andreas, Vice City dat je na de storyline eenzaam voelde dat je enige levende persoon in de stad was dus dat dit ideetje ook nog komt van Rockstar is echt top dan voel je meer leven in het spel.

Ja helemaal mee eens , ik vond het ook altijd saai/jammer dat je na de storyline uitgespeelt te hebben , nooit meer die personages zag. :bier:

Wat in principe ook heel realistisch is, want met elk ander personage had je of ruzie, of je had hem vermoord, of hij was gevlucht... Alleen bij SA bleven er nog wel een paar personages over waar je eventueel nog iets mee zou kunnen doen...

Link to comment
Delen op andere websites

Wil jij ook een kopje thee? Nee, ik heb net 3 koekjes op, O, nou dan wil je een kerstkransje?, Idioot! Het is hartje zomer!, Jaaaaaah, maar deze zijn nog van vorige kerst.

Niet echt een boeiend gesprek vind je niet? Dus die theepauze hoeft er niet eens in te komen! We zijn zowiezo Nederlanders geen Engelsen.

En over dat JIJ opdrachtgevers kan bellen :N Zij bellen jou! Niet andersom.

En dat electriciteitspaal klimmen :N té ver gezocht.

En over dat Belic een *CENSUUR* is.

Dat maakt de speler zelf wel uit.

In GTA SA voor de PS2 & XBOX(Geloof ik) was het mogelijk om CJ een Homo te laten zijn door simpel naar een plek te gaan waar je met 2 spelers kon spelen. :Y Ja je kon CJ laten kussen met een eventueel mannelijk karakter.

Overigens behoorlijk smerig.

Bewerkt: door Grove-Member
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook zeer cool is: als je ruzie heb met de politie( je hoeft maar 1 belletje plegen voor je maten, en daarna jij en je maten wraak nemen op de wouten). Wat ook cool is: als jij opgepakt bent( of 1 van je maten of allemaal). dat je ook kan opbellen in verband dat ze jou helpen om te onsnappen, of borgsom betalen. Dat lijkt me zeer VET!!!! :D^_^:Y8):bier: . Wat vinden jullie ervan me ideetje? :? .

Lijkt me leuk, maar die borgsom niet, gewoon uitbrekn

Link to comment
Delen op andere websites

Wil jij ook een kopje thee? Nee, ik heb net 3 koekjes op, O, nou dan wil je een kerstkransje?, Idioot! Het is hartje zomer!, Jaaaaaah, maar deze zijn nog van vorige kerst.

Niet echt een boeiend gesprek vind je niet? Dus die theepauze hoeft er niet eens in te komen! We zijn zowiezo Nederlanders geen Engelsen.

En over dat JIJ opdrachtgevers kan bellen :N Zij bellen jou! Niet andersom.

En dat electriciteitspaal klimmen :N té ver gezocht.

En over dat Belic een *CENSUUR* is.

Dat maakt de speler zelf wel uit.

In GTA SA voor de PS2 & XBOX(Geloof ik) was het mogelijk om CJ een Homo te laten zijn door simpel naar een plek te gaan waar je met 2 spelers kon spelen. :Y Ja je kon CJ laten kussen met een eventueel mannelijk karakter.

Overigens behoorlijk smerig.

Het zijn al feiten dat je jouw opdrachtgevers kan bellen (uit GI) en dat je in een elektriciteitspaal kan klimmen voor een overview van de stad (OPM2)

Link to comment
Delen op andere websites

Door dat hele telefoon verhaal maak je het GTA karakter een stuk persoonlijker. Ik zie het daarom ook graag in de nieuwe GTA. Wel ben ik bang het imago wat gta3/vice city en san andreas hebben, niet terug te vinden zal zijn in gta4.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...