Jump to content

Afspreken !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Door dat hele telefoon verhaal maak je het GTA karakter een stuk persoonlijker. Ik zie het daarom ook graag in de nieuwe GTA. Wel ben ik bang het imago wat gta3/vice city en san andreas hebben, niet terug te vinden zal zijn in gta4.

Dat denk ik ook niet want Rockstar wil een hele andere kant op met GrandTheftAuto ! Net reed ik door Liberty City (Lcs) en toen was er nix te doen, jammer dat je in die gta's niet kon afspreken met opdrachtgevers of vrienden. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    6

  • Agent Kellerman

    5

  • bril_idioot

    3

  • Da Phoenix

    3

Erg jammer inderdaad. Ik hoop dat ze ooit nog eens een echte online rpg ofzo uitbrengen in de stijl van san andreas in een supergrote wereld. Waarin economische en sociale factoren een rol gaan spelen. Een klein beetje richting second life, maar niet te veel.

Ik ben echt niet te spreken over de locatie van gta IV. Het is gewoon een grote grauwe bende. BAH

Bewerkt: door CarlChavez
Link to comment
Delen op andere websites

Erg jammer inderdaad. Ik hoop dat ze ooit nog eens een echte online rpg ofzo uitbrengen in de stijl van san andreas in een supergrote wereld. Waarin economische en sociale factoren een rol gaan spelen. Een klein beetje richting second life, maar niet te veel.

Ik ben echt niet te spreken over de locatie van gta IV. Het is gewoon een grote grauwe bende. BAH

Dit grauw is behoorlijk weggewerkt in GTA IV hoor. Heb je de trailer gezien ? Daar ziet het er toch niet meer grauw uit zoals wel het geval was in GTA III. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verlang gewoon naar Mta:IV.

Ff rondgangen met leden van dit forum.

Achter mensen die iets vuils zeggen over dit forum.

Maar nu over het topic.

Ik vind dat goed.

Dan weet je direct je missie of rondgangen met je opdrachtgevers.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kan je wel iets afspreken maar dan met een ander meisje op de straat misschien net met 1 van je medespelers. Dat zou ook kunnen maar dat afspreken hoeft er van mij niet in,Dat afspreken doe je ook misschien maar 1 keer. Ik zou toch liever hebben dat ze mooie wapens hebben en lekker kan meppe op iemand.

-ScOrp1

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ''afspreken'' kon toch al in Saints Row?

Wat is er bijzonder aan? Ik snap dit onderwerp niet helemaal als ik heel eerlijk ben:bonk:

En afspreken in de trand van??? Wat sommige al zeiden kopje thee leuten of samen het bed delen? Nou dat mogen ze wel weg laten hoor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij leuk lijkt :

-Hoertjes kunnen verkrachten

-Iedere keer een ander einde ( wat volgens mij al kwam )

-Je eige Maffia kunne opstarten

-Zelf kiezen welke bende je in kan

-Geliquideerd worden ( Game - over )

-Easy , Normal, Hard mode

-Online Multiplayer dat je als je bepaalt zoveel geld heb bende en wapens kan kopen en andere bendes uitmoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij leuk lijkt :

-Hoertjes kunnen verkrachten

-Iedere keer een ander einde ( wat volgens mij al kwam )

-Je eige Maffia kunne opstarten

-Zelf kiezen welke bende je in kan

-Geliquideerd worden ( Game - over )

-Easy , Normal, Hard mode

-Online Multiplayer dat je als je bepaalt zoveel geld heb bende en wapens kan kopen en andere bendes uitmoorden.

- Niet betalen zoals in San Andreas?

- Dat is ook zo volgens mij.

- no comments

- no comments

- Onmogelijk dat bederft de pret.

- saai :{

- komt volgens mij ook

Link to comment
Delen op andere websites

dat afspreken is gewoon de bom, dat moet er zeker in, voor mij part mocht het er in san andreas al in , en ik ben ook heel blij dat dat er nu dus wel inkomt. dat miste je echt in san andreas, dan was je op een gegeven moment manager van madd dog , je kunt in zijn huis in zijn studio etc. maar hij was nooit aanwezig. ook sweet zag je nooit in de wijk ofzo behoorlijk jammer. het zou ook leuk zijn als je bij je matties in huis kunt om te kijken of ze er zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...