Raymon89 Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Weet iemand waar ik deze missie kan starten? Volgens mij ook bij die racebaan waar je ook met de sanchez en de quad moet racen, maar ik zie daar nergens een fiets staan... Weet iemand waar ik moet zoeken? Reageren
HerrieM Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 De BMX staat op de baan. In het noorden van de baan ongeveer in het midden. Op een stukje gras staat de fiets. Het is gewoon een kwastie van opstappen net als bij de quad en Sanchez. Reageren
Raymon89 Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Oowke bedankt, ik ga meteen zoeken Reageren
Big Playahh Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 (bewerkt) Oowke bedankt, ik ga meteen zoeken de bmx staat in het midden ongeveer bij een boom welcome op het forum XRay Bewerkt: 27 april 2007 door dieke frans Reageren
Jorair Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Mocht je hem om de een of andere reden toch niet kunnen vinden, hier heb ik een plaatje met de exacte vindplaats voor je: Reageren
Raymon89 Geplaatst: 29 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Ik heb hem gevonden Die trials waren gewoon te gemakkelijk, net zoals die met de quad en de sanchez Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.