Toni Caprioni Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Ik zal echt niet weten waar ik dit moet plaatsen, daarom mijn excuses als het niet op de goeie plek staat. Ik wilde vragen of je in Engeland games kan kopen en ook echt kan spelen op een PS2 of PSP die in Nederland is gekocht. Mijn broer beweert echter dat dat niet kan, maar ik wilde het graag weten van mensen die er wél verstand van hebben. Alvast bedankt, met vriendelijke groet, Toni Caprioni Reageren
Jowx Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Allereerst heb ik je topictitel bewerkt, alleen de titel ''vraagje'' zegt vrij weinig over een topic. Als er 100 topics zijn met de titel ''vraagje'' worden we er ook niet veel wijzer van, in het vervolg zelf aub een betere beschrijving van het topic als titel gebruiken. Dan je vraag, Engeland is onderdeel van het PAL-gebied. De games die in het PAL-gebied worden uitgegeven zijn op alle PlayStation2 consoles die in het PAL-gebied gekocht zijn te spelen, dus het antwoord is vrij simpel. Ja, het is mogelijk om een game die je in Engeland gekocht hebt op een 'Nederlandse' PS2 af te spelen. Met games uit Azie en Amerika ligt dat weer anders, die komen uit een andere regio dan de PAL-regio. Naast PAL heb je ook NTSC (grotendeels Amerika) en SECAM (grotendeels Azie). Deze games kan je niet op een PAL-PS2 afspelen, dus hou daar rekening mee bij eventuele import van games. De PS2 en haar games zijn regio gebonden, alleen games uit de PAL-regio zijn af te spelen op je PS2. Voor meer informatie kan je hier even kijken, maar ik denk dat je met ovenstaande al een antwoord op je vraag hebt. Als je verder nog vragen hebt kan je ze natuurlijk altijd posten, ik hoop dat je er wat mee kan. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Dank je wel Jowx, ik zal ook de andere keer alles wat duidelijker neerzetten. Nu kan ik tenminste ook wat leuks in Londen kopen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.