Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Need for Speed

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500x150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Over een weekje, ongeveer 5 mei.

Wie wilt er? :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil wel :)

Ik lever m'n sig zsm in...

Veel succes alvast ;)

*EDIT:

Hier issie..

need4speedsigdppnglc1.png

Bewerkt: door DaddyPimp

Moeilijk, maar toch heb ik een beslissing.

Daddypimp: De zilverkleurige auto past niet bij het donkere gedeelte. Er is aardig wat in gebrusht, maar dat valt niet op. Ik kan er geen tekst in ontdekken, en dat is iets wat bij een signature hoort.

M4X: Het eerste wat me hier opvalt is de tekst. Die is misschien een tikkeltje te licht, maar past wel goed bij de kleuren. Het is erg groenig, maar dit is juist een pluspunt: Het past er goed bij. De lichten zijn er mooi in verwerkt. Ik snap alleen niet wat de twee strepen in de rechterbovenhoek zijn. Er zit een soort van lichtbron aan de voorkant in het midden, ik weet eigenlijk niet wat het voorstelt. Er zitten weinig brushes in, maar dat is eigenlijk niet nodig.

Mijn stem gaat naar: M4X.

Bewerkt: door blokcement

Mijn stem gaat ook uit naar M4X,

Mooiere Qualiteit en die van Daddypimp is nogal vaag, en de BG past niet bij de Render

Mijn stem is dus voor M4X

@hieronder dankje ;) Ik had zijn post gelezen en was door de war geraakt :)

Bewerkt: door Agent Kellerman

Mijn stem gaat naar M4X, en daar is ook een logische verklaring voor:

Daddypimp:

Je hebt er eigenlijk niet veel aangedaan alleen dan dat je links onderaan DP hebt gezet voor de rest zie ik geen veranderingen. Zet er ook een border bij want zo kan iedereen het!

M4X:

Opzich wel een goede signature, de font vind ik zeer goed en de border en de snelheideffe zijn ook goed, maar alleen had je er beter meer snelheideffecten opgezet !

Woetsha.

@hierboven: ik denk dat je Daddypimp bedoeld !

Bewerkt: door Woetsha
Geplaatst:

Daddypimp:

jij hebt een stock gebruikt en dat vind ik echt wel laag voor jouw niveau je hebt zelf bijna niets aan je sig gedaan je ziet bijna niets wat jij hebt gedaan.

Geen stroke geen effecten .

Volgende keer beter .

M4X: Bij jouw is het heel wat naders jij hebt 2 renders genomen zelf een achtergrond wat effectnen in genomen en de font is heel leuk.En een beetje vector heel goed gedaan.

Vote gaat naar : M4X

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar M4X! HIj is veel moeilijker gemaakt, Die van daddypimp is precies gewoon een screen in een leeg document gestoken en dan opgeslagen! Ook een border ontbreekt! Bij M4X, zit veel detail en hij is erg leuk gemaakt!u

Geplaatst:

DaddyPimp: Bij jou zie ik wel een paar kleine brushes en een paar effecten. Maar voor de rest is er niet veel aan gedaan. De tekst is ook vrij onduidelijk.

M4X: Die van jou is heel mooi, de effecten zijn simpel maar mooi en de tekst heb je ook heel goed gedaan. Ik vind dit gewoon een beter design.

En mijn stem gaat dan ook naar M4X.

Geplaatst:

Moeilijk.

Laat ik beginen met DaddyPimp:Je hebt het zo heel mooi enj netjes verzorgt aleen wat weinig effects.Het is de screen wat kleine effects en dat is het

Nu M4X:Jou sig heeft meer effects en je naam staat er mooier in.Voor de rest is alles keurig verzorgt

Dus m'n stem gaat naar:M4X

Geplaatst:

Yo GFX dudes! Battle afgelopen winnaar M4X, congrats met je overwinning +1 punt voor jou. Helaas voor DaddyPimp de koploper -1 punt, maar je staat in ieder geval nog gedeeld eerste!

Rank updated and topic closed. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...