Agent Kellerman Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 (bewerkt) Hallo! Omdat mijn vorige Topic (voor nieuwe Sig) een beetje on-overzichtelijk was heb ik hier een nieuwe gemaakt Signature - Lieftste zelfde grote als mijn vorige (Zie mijn handtekening) Stijl: Modern ( Zoiets als dit!) Grootte: 500x150 en 100Kb Afbeelding: -Plaatje 1 Graag iets scherper maken als dat kan -Plaatje 2 Graag hele pistol inc. geluidsdemper -Als Achtergrond Zoiets als hier! -Eventueel Plaatje 3 Graag hele geweer erop! Tekst: Agent Kellerman Rand: NVT Kleuren: Maakt niet uit, als het maar niet te licht en te fel is. Beetje bruin achtig Render (optioneel): NVT Extra (optioneel): Succes! Graag zoals bij het voorbeeld *KLIK* Van meerdere plaatjes 1 maken, verwikkeld op de achtergrond! Alvast Bedankt Kellerman >>> Door RonaldVC: Bericht aangepast, titel aangepast, topic opgeschoond..<<< Bewerkt: 28 april 2007 door RonaldVC
Agent Kellerman Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 *Bump* & *Dubbelpost* Het is niet meer nodig, Sluit dit Topic maar
Recommended Posts