-eend- Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Hoe moet dit? En waar is t.. Dit is t enige wat ik nog niet heb gedaan voor de 100% ( en reeds armored horse ) Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Hoe moet dit? En waar is t.. Dit is t enige wat ik nog niet heb gedaan voor de 100% ( en reeds armored horse ) In de saloon waar iemand achter tafeltje met groen laken staat maar duurt EEUWEN voor je soms klaar bent Reageren
-eend- Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Is dat die '' card dealer'' ? Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Is dat die '' card dealer'' ? uhu je hebt er in eerste dorpje een met de brug ervoor (heb al lang niet meer gespeeld hoor) carddealer idd...is moeilijk om te winnen tenzij je kan pokeren Reageren
-eend- Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) Dat is t probleem nou net zoals Typhoon mij blackjack heeft geleerd op SA:MP, gewoon spatie in drukken In dit geval dus iets kiezen, en enter En dit werkt Van de 6rondes heb ik maar 2x verloren!! Dus nu is t 100% ( goed paard trouwens, die van reed ) Bewerkt: 28 april 2007 door -eend- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.