Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hier een aantal van mijn creaties :sigaar:

Ben pas 13 hoor :engel:

Nr1

atf_ducos.jpg

Nr2

xboxsig.gif

Nr3

whiplash.jpg

Nr4

djtiesto.jpg

Nr5

nfsdesigner.jpg

Welke vinden jullie het mooist?

Graag jullie rating!

Bewerkt: door Ducos

De eerste signature is vrij simpel. Het is gewoon een achtergrond met wat tekst erop. Je kon misschien een paar effecten gebruiken en een goede border zetten. De tektst is dan wel weer goed maar hij blijft gewoon te simpel om een goede rating te krijgen. 5/10

De tweede is leuk gedaan. Het filmpje is er mooi in verwerkt. De tekst rechts is ook mooi ik zou alleen nog een paar extra effecten toevoegen rechts. En links is de tekst ook een beetje vaag. 6.5/10

Derde signature is vrij goed gedaan. Tekst en achtergrond zijn redelijk mooi. De effecten vallen ook best mee. Je kon alleen misschien de render nog iets meer inblenden. Dan zou hij er veel beter uit zien. ;) 7/10

De vierde ziet er vrij mooi uit. De gewone witte tekst op de achtergrond is mooi. Alleen lijkthet dat je niet veel zelf hebt gedaan. Maar als je het wel allemaal zelf hebt gedaan (tekst geplaatst enz) dan is deze heel mooi. Misschien wel nog een 1px wit randje zetten ofzo en dan is hij compleet. :) 8/10

De laatste signature ziet er al wat beter uit. De render is hier beter ingeblend en je hebt ook wat meer effecten gebruikt. Op de tekst van "Need For Speed" heb ik niets op aan te merken, die past mooi bij de rest van de signature, maar jou naam mag iets donkerder want nu valt hij iets te veel op. En de aandacht mag nooit teveel naar de tekst gaan. Ook zou hier een randje mooi staan. Los van dat is dit toch een degelijke signature. 8.3/10

Gewoon blijven oefenen zou ik zeggen. Er zijn een paar punten die je meestal vergeet, zoals: Randje plaatsen, Render inbleden. En als je aan die punten werkt en veel tutorials leest dan gaat het zeker verbeteren. Want je bent zeker geen slechte designer. Nog veel succes ermee. ;)

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

Hier komt een lekker lange rate:

Nr. 1

Hij is leuk gemaakt, maar idd. vrij simpel! Ook vind ik het rood niet echt passen en is hij wat druk, met die drukke BG en al die renders! De render zelf is wel goed! Maar de afwerking kan beter! Als je een grote sig. wilt maken! Kan je beter een groter formaat nemen! Ik denk dat dit 400*100 px is? Je kan beter 500*150 px gebruiken! Dit staat leuker! En je sig. is dan minder druk! Nu krijg je een 6/10 van me!

Nr. 2

Erg orginele sig. maar je BG vind ik niet echt mooi! En je font is niet erg mooi in die muur gebracht! Hij staat er nu meer opgeplakt! De animatie is wel leuk gedaan, heb je deze zelf gedaan? Ik geef je hier een 6.5/10 voor!

Nr. 3

Hij is wel grappig gemaakt, maar vrij simpel! Je hebt een render gepakt en dan snel een BG in elkaar gestoken! Ik denk via de filters? Je kon hem beter wat meer uitbreiden en mooier maken! Nu is hij nogal simpel! Ook vind ik je font niet echt passen bij dit soort sigs.! 6.5/10

Nr. 4

Orgineel en leuk gedaan, maar... simpel! Je hebt duidelijk een foto gepakt en dan het logo van tiesto van het internet geplukt en erop geplakt! Zelf vind ik de foto nogal pixelig! Maar wat doet die Pioneer daar? Hoorde dit bij de foto? Je font is wel leuk! Maar je kon het beter de opacity wat verlagen en eht een ander kleurtje geven, het zelfde voro je font links beneden,! Je sig. stata hier wel aardig vol! Met al dei tekst! Je kan beter maar 1 of 2 teksten/woorden plaatsen! 5/10

Nr. 5

Erg vette sig. hij is geen meesterwerk! Maar wel leuk gemaakt, je BG is mooi verwerkt in die auto(zijn dat filters of brushes? En heb je dan de opacity van die laag wat naar beneden gehaald?) zelf zou ik het NFS:MW teken wat verhogen(qua opacity) zodoende dat hij zichtbaar blijft! Maar waarom heb je in hemelsnaam dat font gepakt beneden? Dat past niet ehct bij je sig.! Je krijg een 7/10 van me!

Conclusie:Leuke sigs. hier en daar wat verbeteren en het zal nog veel leuker worden! Laat me zeker weten als je nog eens een sig. hebt gemaakt!

RIvel

Geplaatst:

Super bedankt voor het raten,

weet nu een aantal punten waaraan ik zelf nog

moet werken, zelf is mijn grootste probleem het

brushenn. Heb nl. de nl versie van photoshop en krijg

met brushes nooit zo'n achtergrond.

Zoals bijv. met mijn handtekening ziet, dat snap ik dus niet,

heeft iemand een website voor de NL versie van Photoshop?

Nr1.

:Vind ik niet goed gedaan .Je hebt een stock gebruikt en heb dan wat tekst opgeschreven dit vind ik dan niet mooi

4/10

nr2.

: Dan begint het te verbeteren

5/10

Nr.3.

: Dat vind ik dan de beste van heel je collectie . Je hebt dan zelf een achtergrond gemaakt en effecten bijgevoegd

8/10

Nr4.

: Hetzelfde als nr.1

Nr.5

: Deze sig verdient een tweede plaats zoals ik zei bij nr3 maar dan zie je hoofdrender niet en dat vind ik dan jammer

6/10

KUTGW

Greetings .Syfes

Bewerkt: door .Syfes
Geplaatst:

Nr.3 heb ik gisteren gemaakt, ben zelf alweer met een nieuwe bezig, deze laat ik dan wel zien, weten jullie toevallig een website voor tutorials voor de Nederlandse photoshop? Op dit moment ben ik eigenlijk het grootste gedeelte bezig met vertalen.

Aan die van CoD en die van Tiesto heb ik haast geen moeite gedaan, Die van NFS was mijn eerste signature met brushes en die van XBox is de eerste met een filmpje erin (gedaan met hulp van mijn vriend hoor).

Geplaatst:

Eventjes raten :

Signature 1:

Je hebt hier eigenlijk niet veel aangedaan buiten je naam. Dus kan ik ook niet echt rate, maar voor je naam zelf geef ik een 7/10 !

Signature 2:

Ik vind dat bewegende logo van Obox wel goed gedaan maar je ziet ook dat daar een rand rond is jou beter die rand eraf halen voor de rest mooie font voor ''Ducos''. Een 7,5/10.

Signature 3:

Goed gelukt, alleen dan de vakjes op de achtergrond die zou je beter erafhalen want ze verpesten het signature. Ik geef je een 8/10.

Signature 4:

Deze vind ik heel simpel je hebt een foto uitgeknipt en een paar woordjes erop gezet dus ik geef je maar een 4/10. Meer kan ik je echt niet geven !

Signature 5:

Deze is wel goed alleen verpest de golven in die signature het dus je zou het beter erafhalen als het kon. Ik geef je een 8,5/10.

Colclusie:

De mooiste signature: Singature 5

De slechtste signature: Signature 4

De simpelste signature: Signature 4

De moeilijkste signature: Signature 3

De eindcijfer: 35/50 ---> 7/10

Woetsha.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...