Jump to content

beschadigt

thabri

Recommended Posts

Dat probleem met krassen op CD's kan ik mee mee praten. Ik had ander spel gekocht voor €39,99 (age of mythology) nu zitten er krassen op CD en hele spel doet het niet meer nu ik em opnieuw heb geïnstalleerd. Echt zeer lastig, maar lukt wel om op te lossen.

Delen op andere websites

Wat kan Microsoft eraan doen dat er krassen op jouw CDrom zitten? :huh:

Dat vond ik dus ook al zo merkwaardig. Tijdens de installatie van het spel gaf die problemen. Toen heb ik de help-desk gebelt. Die zei dat ik het op een andere PC moest proberen. Daar gaf die dezelfde problemen en toen zei die dat ik het hele spel overnieuw kreeg. Maar Microsoft heeft toch $$€€€$$ zat. Ik denk niet dat Rockstar ook zo makkelijk zal zijn. Ik was in ieder geval heel erg blij. :D

Delen op andere websites

Krassen op de cd-rom kan je makkelijk verwijderen met de 'spul' van een bril. ;)

Ik heb geen bril, en ik weet ook niet wat je met: dat spul, bedoel. In ieder geval interesseert mij dat nu niet meer omdat ik het spel toch alweer opnieuw gekregen heb.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...