thabri Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Ik had er zelf last van maar ook vele andere mensen dat Vice city snel beschadigt en dat door die beschadiging een error komt heb je dat ook laat et ff weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Uhm... :huh: 'kee, die moet je even uitleggen... Langzaam... Je hebt last van een 'beschadiging'... en toen? Als je een kras op je CD bedoelt, dat is niet echt oplosbaar... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Ik had er zelf last van maar ook vele andere mensen dat Vice city snel beschadigt en dat door die beschadiging een error komt heb je dat ook laat et ff weten Wat!!??!!??!?!!? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thabri Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 ja op je disc en op andre disc`s van bijv fifa die blijft gewoon draaien maar bij vice city loopt ie gewoon vast..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 uhm... Op de CD-rom van GTAVC komen net zo snel krassen als op andere CD-roms, hoor . Beetje voorzichtiger omspringen met CDs dan maar, hm? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
munitions Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 tja dat is gewoon een probleem van zorg voor je cd's tenzij je gemod hebt daarmee kan je het spel ook flink verpesten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Dat probleem met krassen op CD's kan ik mee mee praten. Ik had ander spel gekocht voor €39,99 (age of mythology) nu zitten er krassen op CD en hele spel doet het niet meer nu ik em opnieuw heb geïnstalleerd. Echt zeer lastig, maar lukt wel om op te lossen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Wees gewoon zuinig op je spullen. Duh! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Wees gewoon zuinig op je spullen. Duh! Is al niet meer nodig, ik heb Microsoft opgebeld, en het probleem van de installatie verteld en nu krijg ik het hele spel van €27,99 gratis! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Wat kan Microsoft eraan doen dat er krassen op jouw CDrom zitten? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Wat kan Microsoft eraan doen dat er krassen op jouw CDrom zitten? :huh: Dat vond ik dus ook al zo merkwaardig. Tijdens de installatie van het spel gaf die problemen. Toen heb ik de help-desk gebelt. Die zei dat ik het op een andere PC moest proberen. Daar gaf die dezelfde problemen en toen zei die dat ik het hele spel overnieuw kreeg. Maar Microsoft heeft toch $$€€€$$ zat. Ik denk niet dat Rockstar ook zo makkelijk zal zijn. Ik was in ieder geval heel erg blij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Krassen op de cd-rom kan je makkelijk verwijderen met de 'spul' van een bril. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Krassen op de cd-rom kan je makkelijk verwijderen met de 'spul' van een bril. Ik heb geen bril, en ik weet ook niet wat je met: dat spul, bedoel. In ieder geval interesseert mij dat nu niet meer omdat ik het spel toch alweer opnieuw gekregen heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Mijn gta vice city cd is ook kapot alleen maakt mij nou nog wat uit heb nu lekker gta san andreas! :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 (bewerkt) Best wel jammer als die CD kapot is hoor. Het is altijd leuk als je SA even zat ben om VC even te doen. En met 2 telefoontjes heb je meestal al weer een nieuwe voor maximaal €5,00. Bewerkt: 9 december 2004 door Baffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.