Donald F. Duck Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) Sorry voor als dit topic verkeerd staat. Werkt San Andreas Teleport 3.0b op V2? Dit vraag ik omdat sommige mods (waaronder de NL mod) op V2 werken. Bewerkt: 28 april 2007 door Donald F. Duck Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) Sorry voor als dit topic verkeerd staat. Volgens mij staat het hier wel goed, het gaat niet over missies, easter eggs of problemen. Werkt San Andreas Teleport 0.3b op V2? Dit vraag ik omdat sommige mods (waaronder de NL mod) op V2 werken. Welke heb je het nu over? 3.0b of 0.3b? Misschien een domme vraag maar ik mod nooit :$. Er staat in je titel 3.0b en in je omschrijving 0.3b.Maar goed, ik denk dat mods die het spel zelf wijzigen niet op V2 werken, mods die daarintegen de taal veranderen werken er denk ik wel op. Daarom zou ik gewoon even downgraden met deze patch. Dan moet hij sowieso wel werken. VWO-er Bewerkt: 28 april 2007 door VWO-er Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) Welke heb je het nu over? 3.0b of 0.3b? Misschien een domme vraag maar ik mod nooit . Er staat in je titel 3.0b en in je omschrijving 0.3b.Ik heb het over 3.0b.Maar goed, ik denk dat mods die het spel zelf wijzigen niet op V2 werken, mods die daarintegen de taal veranderen werken er denk ik wel op. Daarom zou ik gewoon even downgraden met deze patch. Dan moet hij sowieso wel werken.Met V1.01 (die je met die patch krijgt) heb ik problemen, want na een tijdje gaat dan mijn spel vasthangen. Ik heb hem dan ook geherïnstalleerd om weer V2.00 te krijgen.Iemand nog ideeën? Edit: @hieronder: V1.00 krijgt ook problemen, net geprobeerd... Bewerkt: 28 april 2007 door Donald F. Duck Reageren
GTA Monster Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Welke heb je het nu over? 3.0b of 0.3b? Misschien een domme vraag maar ik mod nooit . Er staat in je titel 3.0b en in je omschrijving 0.3b.Ik heb het over 3.0b.Maar goed, ik denk dat mods die het spel zelf wijzigen niet op V2 werken, mods die daarintegen de taal veranderen werken er denk ik wel op. Daarom zou ik gewoon even downgraden met deze patch. Dan moet hij sowieso wel werken.Met V1.01 (die je met die patch krijgt) heb ik problemen, want na een tijdje gaat dan mijn spel vasthangen. Ik heb hem dan ook geherïnstalleerd om weer V2.00 te krijgen.Iemand nog ideeën? Downgrade naar v1.00... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.