Steynah Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) ff wat nieuws gebrobeerd na wat tips rates en comments heb ik een versie 2 V2 is ook mijn signature tips, rates en comments zijn van harte welkom Bewerkt: 28 april 2007 door Steynah Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Mooi gemaakt, lettertype past goed bij de tekeningen, maar je kan Steynah niet goed lezen. Wat dat pakje geld daar staat te doen, daar ben ik nog niet aan uit...? 8/10! Reageren
.Syfes Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 De sig : Vind de stroke heel goed gedaan ,Maar is de font ietsje minder maar jah niemand is perfect . De ahctergrond vind ik ook niet zo goed gedaan doe eens een gausian blur 2.2 doe dan eens lighten doe dan sharpen en misschien kom je dan een betere sig uit 6/10 Greetings .Syfes Reageren
Steynah Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) De sig: Vind de stroke heel goed gedaan ,Maar is de font ietsje minder maar jah niemand is perfect . De ahctergrond vind ik ook niet zo goed gedaan doe eens een gausian blur 2.2 doe dan eens lighten doe dan sharpen en misschien kom je dan een betere sig uit 6/10 Greetings .Syfes dan krijg je dit vind ik niet echt mooier ps. thnx voor je rate hier heb ik wel wat aan Bewerkt: 28 april 2007 door Steynah Reageren
.Syfes Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Je kan ook nog wat andere dingen doen (je kan ook overlay doen en de opacity wat verminderen en brightnest en contrast er invoegen dan kan het zeker werken . Greetings .Syfes Reageren
mathi Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Je kan ook nog wat andere dingen doen (je kan ook overlay doen en de opacity wat verminderen en brightnest en contrast er invoegen dan kan het zeker werken .Greetings .Syfes ik vind het pure hip hop klasse, 8.5/10 Reageren
Steynah Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 ok na deze tips en comments heb ik een versie 2 beter toch (ik edit ook 1e post) Reageren
Woetsha Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Snap ik eigenlijk niet wat het verschil is tussen de eerste en de tweede. Maar goed, je signature is niet goed omdat hij niet goed zichtbaar is de persoon zelf en je naam links onderaan heeft geen goed kleurtje waarbij het onduidelijk word de font in het midden is wel goed alleen is de kleur dan ook niet goed en de achtergrond is oké ! Ik vind dit geen geslaagde signature. Een 6,5/10 . Woetsha. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.