ACID Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 eey, als sinds een paar weken doet de TMF Media Player het niet als ik hem start krijg ik een foutmelding ( zie screen ) wat kan ik hier tegen doen, zodat ik hem wel weer kan gebruiken ? >>> Door NandroDavids: Verplaatst naar Software<<< Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 eey,als sinds een paar weken doet de TMF Media Player het niet als ik hem start krijg ik een foutmelding ( zie screen ) wat kan ik hier tegen doen, zodat ik hem wel weer kan gebruiken ? >>> Door NandroDavids: Verplaatst naar Software<<< Volgens de computer heb je óf het bestand in een verkeerde map staan óf staat de PC niet aan (wat erg onlogisch is). Probeer het opnieuw te installeren of bekijk of de schijf waarop het programma eens, misschien werkt die niet optimaal. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik zou gewoon Mediaplayer of je browser opnieuw installeren. Dan heb je weer een schone installatie en werkt alles weer vlekkeloos. Het ligt niet aan TMF want hier werkt het wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.