.Syfes Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Ja heb weer eens inspiratie gekregen hoplijk genieten jullie ervan : Tips en comments zijn welkom Reageren
Steynah Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Wo0w mooie sig hoor mooie render past goed bij je achtergrond ook goeie kleuren gekozen alleen vind ik het lettertype wel mooi maar niet geweldig (ben ik zelf ook niet zo goed in). rate: 8,5/10 erg mooie sig Reageren
.Djanick Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 + punten: - je hebt een mooie brush gebruikt *de lijnen in de brush zijn mooi* - punten: - je hebt er alleen een render ingezet en verder geen effecten aan toegevoegd - je border vind ik niet echt mooi, je kon beter de opacity lager zetten of op soft light/overlay zetten - je BG is veel en veels te leeg, probeer er wat meer mee de volgende keer Cijfer: 6 Reageren
.Syfes Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) Dankjewel voor je rate Steynah Hier is nog een sig die ik net heb gemaakt : Bewerkt: 28 april 2007 door .Syfes Reageren
Moonbeam Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Allereerst heb je je brushes en kleuren aardig gekozen, deze vullen elkaar aardig aan. Ook voel ik me verplicht te zeggen dat je font hier mooi bij aansluit, hoewel je op dat vlak qua kleurgebruik een kleine wijziging zou kunnen maken. Helaas houdt het daar eigenlijk ook op: Om je signature eventueel te verbeteren zou je allereerst je render moeten inblenden. Het lijkt me verder een goed plan om en andere border te kiezen die wit blijft, maar in mindere mate en eigenlijk ook ingeblend. Wanneer je dit doet haal je je 6.0 met gemak op tot rond de 7! Mvg, Moonbeam Reageren
.Syfes Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Omdat iedereen deze sig niet schitteren vond heb ik dan 2 nieuwe sigs gemaakt V1: V2: Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Die vind ik niet echt zo schitterend, ik zeg niet dat ik het beter zou kunnen, integendeel. Maar ik vind je naam nogal moeilijk leesbaar. Het is wel mooi dat dat haar zowat overvloeit. 7.5/10. Reageren
.Syfes Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 THNX for je rate . Maar het is de bedoeling dat je niet kjkt naar de naam het is de bedoeling dat je kijk naar de achtergrond en naar de render niet naar de font . Greetings .Syfes Reageren
Muay Thai Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Beste .Syfes ik moet je echt complimenteren je signatures zijn stukken beter dan de vorige keer heel gaaf allemaal en goed gedaan ze zien er leuk uit, het zou ook wel leuker staan als je een border zou doen en hoe doe je dat zo : Selecteer je signature (Ctrl+A) en vervolgens ga je naar Edit->Stroke en dan doe je 1px en kan je zelf kiezen welke kleur je wilt, vervolgens klik je op OK en klaar is ie. Verder zijn hier de cijfers : Voor jou eerste signature een 8/10 Die in je handtekening een 10/10 En die rode een 9/10 Goed gedaan! Reageren
.Syfes Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Thnx Muay thai voor je rates zijn er andere die nog willen raten Greetings .Syfes Reageren
Steynah Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) ik wil ook wel ff raten over je 2 nieuwe sig heel mooi knap gemaakt. de achtergrond is goed gemaakt en je hebt het haar goed in je sig weten te verwerken ik vind V2 mooier rates : V1 = Mooi maar ik zie de border niet goed vind hem ook niet bij de sig passen cijfer; 7,5 V2 = Net zo mooi MET border ; Cijfer ; 8 KUTGW(Keep Up The Good Work) (sorry had de border over het hoofd gezien :$ ) Bewerkt: 28 april 2007 door Steynah Reageren
.Syfes Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Shayna in V1 heb ik duidelijk een Border geplaatst zie je die lijn rond de sig dat is de border . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.