Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Wo0w mooie sig hoor mooie render past goed bij je achtergrond ook goeie kleuren gekozen

alleen vind ik het lettertype wel mooi maar niet geweldig (ben ik zelf ook niet zo goed in).

rate: 8,5/10 erg mooie sig

Geplaatst:

+ punten:

- je hebt een mooie brush gebruikt *de lijnen in de brush zijn mooi*

- punten:

- je hebt er alleen een render ingezet en verder geen effecten aan toegevoegd

- je border vind ik niet echt mooi, je kon beter de opacity lager zetten of op soft light/overlay zetten

- je BG is veel en veels te leeg, probeer er wat meer mee de volgende keer

Cijfer: 6 :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

Dankjewel voor je rate Steynah

Hier is nog een sig die ik net heb gemaakt

:post-38663-1177756676.jpg

Bewerkt: door .Syfes
Geplaatst:

Allereerst heb je je brushes en kleuren aardig gekozen, deze vullen elkaar aardig aan. Ook voel ik me verplicht te zeggen dat je font hier mooi bij aansluit, hoewel je op dat vlak qua kleurgebruik een kleine wijziging zou kunnen maken. ;)

Helaas houdt het daar eigenlijk ook op: Om je signature eventueel te verbeteren zou je allereerst je render moeten inblenden. Het lijkt me verder een goed plan om en andere border te kiezen die wit blijft, maar in mindere mate en eigenlijk ook ingeblend.

Wanneer je dit doet haal je je 6.0 met gemak op tot rond de 7! :)

Mvg, Moonbeam

Geplaatst:

Die vind ik niet echt zo schitterend, ik zeg niet dat ik het beter zou kunnen, integendeel.

Maar ik vind je naam nogal moeilijk leesbaar.

Het is wel mooi dat dat haar zowat overvloeit.

7.5/10.

Geplaatst:

THNX for je rate .

Maar het is de bedoeling dat je niet kjkt naar de naam het is de bedoeling dat je kijk naar de achtergrond en naar de render niet naar de font .

Greetings .Syfes

Geplaatst:

Beste .Syfes ik moet je echt complimenteren je signatures zijn stukken beter dan de vorige keer heel gaaf allemaal

en goed gedaan ze zien er leuk uit, het zou ook wel leuker staan als je een border zou doen en hoe doe je dat zo :

Selecteer je signature (Ctrl+A) en vervolgens ga je naar Edit->Stroke en dan doe je 1px en kan je zelf kiezen welke kleur je wilt, vervolgens klik je op OK en klaar is ie.

Verder zijn hier de cijfers :

Voor jou eerste signature een 8/10

Die in je handtekening een 10/10

En die rode een 9/10

Goed gedaan!

Geplaatst: (bewerkt)

ik wil ook wel ff raten :engel:

over je 2 nieuwe sig heel mooi knap gemaakt.

de achtergrond is goed gemaakt en je hebt het haar goed in je sig weten te verwerken ik vind V2 mooier

rates :

V1 = Mooi maar ik zie de border niet goed vind hem ook niet bij de sig passen :duh: cijfer; 7,5

V2 = Net zo mooi MET border :dans: ; Cijfer ; 8

KUTGW(Keep Up The Good Work) :bonk:

(sorry had de border over het hoofd gezien :$ )

Bewerkt: door Steynah

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...