Jump to content

Mugshot Longshot.

JeGe

Recommended Posts

Bij de missie mugshot longshot kom ik niet verder :?

Want de eerste foto nemen lukt gewoon, maar bij de tweede moetkt je een closeup fotomaken.

Wie kan ff een screen posten hoe die foto eruit moet zien?

Of uitleggen hoe je die foto maakt?

Alvast bedankt :bier:

Delen op andere websites

Een screen maken lukt me niet. Ik weet niet hoe dat moet met een PS2, maar ik zal proberen uit te leggen hoe je de foto moet maken.

Nadat je Jerry en de DEA agent naar de haven bent gevolgd geen ze een boot op. Op de kade zal een roze marker zijn. Je moet hierin gaan staan zo dicht mogelijk tegen de houten loopplanken aan zonder op deze houten planken te staan. Nu moet je met je foto camera zo ver mogelijk inzoomen. Neem de foto van Jerry Martinez en zorg ervoor dat je maximaal bent ingezoomd en dat zijn gezicht in het midden van de foto zit. Als je dat doet moet de foto wel lukken. Nu zal je ontdekt worden en krijg je vier sterren achter je aan. Ga naar het huis van Lance en haal daar de benodigde papieren op. Ga daarna naar een Pay 'n' Spray om de politie kwijt te raken en rij vervolgens rustig door naar Printworks. Dan is de missie klaar.

Delen op andere websites

Super super super bedankt :klap: !!!!!!!!

ik zal het proberen, want ik heb echt zitten stressen!! :cab:

Bedankt!

Btw: dan moet het wel liukken want ik heb hem ook op de ps2 :D

Bewerkt: door terrorkruimel
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...